7 timer privat limousinturné kombinert Oslo & Tyrifjord inkludert "The Twist"

Bestill på forhånd
fra
USD 583,44
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Kistefos-Museet på
Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Blir stolt når man kan vise frem slike perler til venner fra nær og fjern. Det er helt utrolig hva man har fått til på dette museet. Her står opplevelsene i kø, og passer like godt for de på 8 som 80.

Dato for opplevelse: august 2021
1  Takk, Lasse_Andreassen
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Museet ligger vakkert til ved Randselva, og siden det meste er utendørs er dette viktig. Og det vil nok bare bli bedre med årene, nå synes jeg parken bærer preg av litt uflidd og hastverk.
Skulpturer er plassert fint i naturen og det et spennende å gå rundt og oppdage.
The Twist, en overbygd bro over elven er et høydepunkt.
Når det kommer til cafeer og spisesteder har de litt å jobbe videre med. Ikke så veldig hyggelig møbler, og med en stor servering blir det fort lange køer. Og det koster også veldig mye. Betalte 180kr for en baguett, kaffe og vaffel.
Også stiv pris for inngang, og attpåtil parkeringsavgift. En voksen + bil 255kr
Men parken og beliggenhet er bra.

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, oddessey40
Anmeldt 30. juli 2021

Flott museum i spesielle omgivelser.
Vi var på dette stedet i fantastisk vær. Mye fint og se og studere. De fleste objekter og kunstverk glir godt inn i terrenget. De gamle fabrikkbygningene bærer preg av å være godt ivaretatt og vedlikeholdt. Det gamle tresliperiet er verdt å tilbringe en del tid i. Gratis parkering. Det eneste som dro litt ned på helhetsinntrykket var en del overfylte søppeldunker; hele området ellers var rent og ryddig. Toalettene var av meget høy standard og rene.

Takk, Ole_J2101
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Et veldig bra museum med mange fine installasjoner og utstillinger. Her var det noe for hele familien. Vi dro dit rett etter at det åpnet og da var det veldig enkelt å få parkering og vi gikk uten kø i selve museumet.

Takk, mortenn738
Anmeldt 25. juli 2021

Her var det fint å komme med familien en solskinnsdag. Fine omgivelser og variert kunst. Barna likte veldig godt vannlabyrinten. Rimelig inngangsbillett, særlig med tanke på at barn under 16 kommer inn gratis. Godt med parkeringsplasser. Hvis det er noe som trekker ned er det maten, den var dyr og middelmådig.

Takk, Arkana78