“Bedre enn forventa”

Corner'n
Vurdert som nr. 2 av 5 Restauranter i Jevnaker
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 4. september 2019

Hadde ikke så veldig store forventninger her, da jeg hadde hørt litt forskjellig om dette stedet. Fikk et bord ute og fikk menyen ganske kjapt. Tok litt lang tid å få både mat og drikke, ellers var det god service. God mat.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Simsim7

Anmeldt 19. august 2019 via mobile enheter

Veldig bra restaurant på jevnaker veldig god mat og hyggelig betjening. Har spist der flere ganger og de har veldig god planka biff og de har den beste italiensk pizza.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 723fikria
Anmeldt 31. januar 2019

Dette er en veldig gjennomført og stilig resturant, Maten er god, men det er veldig små posjoner. Måtte kjøpe flere "middager" for å bli mett. Calzonen jeg bestilte var også dypfryst i midten, så jeg fikk ikke helt inntrykket av at det var "hjemmelaget" desverre, noe jeg synes man kan forvente på et slikt sted.

Men ellers tipp topp på smak.

Takk, Anders B
Anmeldt 18. juni 2018

God mat. Stor meny, men mye likt med litt forskjellig garnityr. Hyggelig betjening. Et bra sted dersom du vil ha en god biff, men obs: pass på at den ikke blir for godt stekt.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 48omo2017
Anmeldt 29. april 2018 via mobile enheter

Stor meny med mye å velge i, maten kommer kjapt og betjeningen er hyggelig. Helt ok priser i forhold til porsjonen. Maten er ikke den aller beste, men grei nok til at vi legger besøket hit av og til.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, CamillaSkj

Reisende som så på Corner'n, så også på

Hønefoss, Ringerike

Har du vært i Corner'n? Del dine erfaringer!