“Veldig bra mat”

Corner'n
Vurdert som nr. 2 av 6 Restauranter i Jevnaker
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 22. juli 2020

Vi har vært der 3ganger i løpet av 2år. Noe av beste maten jeg har smakt på restaurant i Viken fylkeskommune, også ganske raske med servering og et hyggelig sted

Takk, th0maswerners

Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Hyggelig personale, men elendig (og dyr) mat. Vi spiste biff av forskjellig slag og kebab-tallerken. Forrett med halvkalde vårruller og hvitløksbrød som så ut som ostesmørbrød. En bakt potet kom etter at retten var spist opp....

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, sschinstad
Anmeldt 12. februar 2020 via mobile enheter

Hadde bestilt bord og litt rot før vi fikk plass, men endte opp med et bra bord for 8.
Ikke så rask servering, men hyggelige servitører og fikk maten innen rimelig tid. Spiste forskjellige retter med indrefilet. Aldri noe spørsmål om hvor stekt vi ønsket kjøttet, men ok tilberedt og smak. Prisene er til å leve med, men ikke billig.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Magne G
Anmeldt 2. februar 2020

På en jobbsamvær hos Corner´n hadde vi bestilt oss mat og drikke. Hadde ingen forventning på forhånd, men hørt rykte at det skulle være bra sted til å kjøpe mat. Atmosfæren var god, grei sitteplasser selv om lokalet er ganske liten, god lysforhold og vennlige ansatte som er behjelpelig. Stedet ligger sentralt og lett å gå frem. En nervøs kelner/servitør klarte ikke å holde kontroll på serveringa, dermed mistet tallerken med meny som skulle leveres til den som bestilte. Virket etter det litt vimsete og uproff.

Ellers smakte maten bra.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, StianRusten
Anmeldt 27. november 2019 via mobile enheter

Styr unna ribbetallerken 3 kokte ribbestykkee med bløt svor... toppen med tjukk kald brun saus at det er med ca 1 dl tyttebærsyltetøy veier IKKE opp for 3 knøttsmå poteter ig 2 ss surkål.... og når alt i tillegg er overstrødd med grillkrydder og det må betales FULL pris - da er grensa for lengst nådd. Gjorde servitør oppmerksom på at retten var ille... det betydde intet - styr unna å spar 298,-

Dato for besøk: november 2019
3  Takk, 929lineb

Reisende som så på Corner'n, så også på

Hønefoss, Ringerike

Har du vært i Corner'n? Del dine erfaringer!