“Velsmakende pizza”

Corner'n
Vurdert som nr. 2 av 7 Restauranter i Jevnaker
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 14. september 2021

Vi spiste pizza og ble positivt overrasket over svært velsmakende pizza, pene lokaler og meget hyggelig betjening. Anbefales!

Dato for besøk: september 2021
Takk, 718mha

Anmeldt 12. september 2021

Bestilte Kebab til familien i dag 12.09.21, fikk hakkeslepp når vi skulle spise, det kan iallefall ikke kalles Kebab, da det heller minner om noe av den tørreste biffsnadderen jeg har fått i mitt liv, og til 790kr (de har skrudd opp prisen fra 160kr til 180kr per kebab uten å informere) for 4 kebaber, skulle man iallefall tro de brukte skikkelig kjøtt, men dette var vel det billigste en restaurant kan få tak i. Direkte ran, og kommer aldri mer til å kjøpe mat der igjen

Dato for besøk: september 2021
Takk, TrygveL37
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Spiste der i dag 30.07.21
Fikk kebabtallerken hvor kjøtt var helt tørr og pasta som kona spiste endte opp i spypose på vei hjem.

Anbefales ikke.

Takk, 712igorb
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat med hyggelig og imøtekommende betjening. Stor og variert meny. Vellaget mat med gode råvarer. Deilig å være på et sted med profesjonelle ansatte.

1  Takk, RoesslandL
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Grei plass med mange retter på menyen. Ikke noe som trekker ned, men heller ikke noe som hever nivået. God mat og hyggelig service. Kan absolutt anbefales.

Takk, RosslandR

Reisende som så på Corner'n, så også på

Hønefoss, Ringerike

Har du vært i Corner'n? Del dine erfaringer!