“Kald burger ”
Anmeldelse av Fahlstrøm bar & grill

Fahlstrøm bar & grill
Vurdert som nr. 9 av 42 Restauranter i Gjøvik
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig og serviceminded servitør, vi var 3stk og alle fikk kalde burgere, hadde forventet noe mere smak da den var josper grillet.

Takk, 912olavk

Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Fahlstrøm har gode drinker og godt utvalg av mat som varierer etter årstidene. Bra valuta for pengene

Takk, mariust168
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

jeg og samboeren spiste her. Jeg bestilte pulled pork og samboeren duck mao. Det tok lang tid før maten kom, og når den først kom var det til pulled pork tørt brød, lite og tørt kjøtt, uten bbq-dressing og generelt ingen smak. Helt smakløst. Samboeren sin var også smakløst og lite mat. Dårligste maten vi har kjøpt ute.

Takk, Monica H
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

To stk. Som besøkte for en søndagsmiddag. Vi spiste duck bao og tempurasalat. Begge var svært fornøyde med maten. Veldig hyggelig service av ungjente også! Stort+ for digg søtpotetfries. Det som er negativt er litt stive priser og noe små porsjoner.

Takk, øyvind s
Anmeldt 23. september 2018

Lenge siden jeg har hatt så god mat. Faren min spiste Umami burger og jeg spiste Duck Bao. Vi var begge veldig fornøyde med maten og gikk gode og mette derfra.
Burgeren hadde saftig og godt kjøtt, og med sopp på ble det en ny smaksopplevelse.
Duck Bao var en spennende rett med gode smaker satt sammen.
Vi kommer helt sikkert tilbake hit.

Takk, MariL1475

Reisende som så på Fahlstrøm bar & grill, så også på

Gjøvik, Gjøvik kommune

Har du vært i Fahlstrøm bar & grill? Del dine erfaringer!