“Beste spisested på Gjøvik ”
Anmeldelse av Fahlstrøm bar & grill

Fahlstrøm bar & grill
Vurdert som nr. 9 av 42 Restauranter i Gjøvik
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Dette er favorittspisestedet mitt på Gjøvik. Det et et hyggelig lokale, alltids hyggelig betjening og søtpotetfries er de beste!

Takk, hholstad

Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Koselig plass med veldig god mat. Hyggelig betjening. Anbefaler å bestille bord da det er et populært sted.

2  Takk, 186dagd
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig og serviceminded servitør, vi var 3stk og alle fikk kalde burgere, hadde forventet noe mere smak da den var josper grillet.

Takk, 912olavk
Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Fahlstrøm har gode drinker og godt utvalg av mat som varierer etter årstidene. Bra valuta for pengene

Takk, mariust168
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

jeg og samboeren spiste her. Jeg bestilte pulled pork og samboeren duck mao. Det tok lang tid før maten kom, og når den først kom var det til pulled pork tørt brød, lite og tørt kjøtt, uten bbq-dressing og generelt ingen smak. Helt smakløst. Samboeren sin var også smakløst og lite mat. Dårligste maten vi har kjøpt ute.

Takk, Monica H

Reisende som så på Fahlstrøm bar & grill, så også på

Gjøvik, Gjøvik kommune

Har du vært i Fahlstrøm bar & grill? Del dine erfaringer!