“God mat og fin beliggenhet!”
Anmeldelse av Khalles Corner

Khalles Corner
Vurdert som nr. 21 av 41 Restauranter i Gjøvik
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Meget god beliggenhet. Var innom for lunsj. Maten kom raskt, og var så velsmakende at alle 6 av oss også kom tilbake for middag. Alle var meget fornøyde med alt fra pizza til pasta, biff og dessert. Drinkene smakte også fortreffelig. Hyggelige servitører bidro til å gi oss en finfin opplevelse

Takk, Journey62610188242

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 6 stk. som lot oss friste av fin beliggenhet. Dessuten var det få som hadde åpnet for lunsj denne fine julidagen. 6 ulike retter ble bestilt, 2 var middels fornøyd, 3 misfornøyde, 1 svært misfornøyd. Verst var pasta carbonara og pizza. De skulle ikke hatt lov å kalle de carbonara, helt grusomt! Og pizza; tror faktisk de jukser og bruker Big One fra fryser’n på Kiwi og fyller på det kunden bestiller. Helt grusom bunn, uspiselig! Eller de bruker Pizzabaker’n-metoden; ferdige halvstekte bunner. De lager garantert ikke bunner der i hvert fall! Overpriset var det også, så styr unna. Servitør var hyggelig, og uteplassen er hyggelig. De prøver nok å være Egon (som også er et spisested kvalitetsfolk styrer unna); allsidig meny, men Egon KAN alt de selger, men dette var amatørmessig.

Takk, 291_yvinda
Anmeldt 26. april 2021

Her har jeg vært flere ganger i løpet av den tiden denne restauranten har vært på Gjøvik. Sist gang var for ca 2 uker siden. Jeg har nesten alltid vært misfornøyd. Denne gangen så var maten vår kald, biffen altfor godt stekt og vi fikk feil tilbehør. Maten smakte bare sånn passe også. Veldig skuffet. Nå har jeg prøvd dette stedet så mange ganger så nå kommer jeg ikke tilbake hit noe mer. De har fått flere sjanser på seg til å rette opp i feilene. Anbefaler ikke Kalles Corner.

Dato for besøk: april 2021
Takk, SiNe2612
Anmeldt 9. januar 2021 via mobile enheter

Godt utvalg, men kunne gjerne stått hva som inneholdt i de forskjellige rettene på menyen (take away, på nett).

Dato for besøk: januar 2021
Takk, kajsax
Anmeldt 19. oktober 2020 via mobile enheter

Vi hadde bestilt kyllingspyd og mix middag. Alle var misfornøyd med maten! Chipsen var dårlig stekt og ingen pynt på fatet. Kun salat, ingen paprika, tomat, løk etc. Kjøttet smakte ingenting. Lite apetitt vekkende. Vi spiste kun maten fordi vi var så sulten. Kommer nok ikke tilbake.

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, Msnor

Reisende som så på Khalles Corner, så også på

Gjøvik, Gjøvik kommune

Har du vært i Khalles Corner? Del dine erfaringer!