“Meget tillfredstillende”
Anmeldelse av Khalles Corner

Khalles Corner
Vurdert som nr. 21 av 41 Restauranter i Gjøvik
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Var på lunsj med familien. Skulle spise et enkelt måltid før vi tok Skibladner. Og ble positiv overrasket at alle ble meget fornøyd med maten både at det var rikelig med mat og godt mat til en billig penge. Fortsett med dette så har dette en gullgruve. Til sin tid med maten men verd det.

Takk, UnnS11

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte Cæsar-salat begge to. Maten var god, brødet var kjempegodt og litt «crispi». Porsjoner akkurat passe store. Kaffe bestilte vi også, den var fersk og god. Hyggelig og flink servitør. Rask servering.

Takk, annebP99MB
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Meget god beliggenhet. Var innom for lunsj. Maten kom raskt, og var så velsmakende at alle 6 av oss også kom tilbake for middag. Alle var meget fornøyde med alt fra pizza til pasta, biff og dessert. Drinkene smakte også fortreffelig. Hyggelige servitører bidro til å gi oss en finfin opplevelse

Takk, Journey62610188242
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 6 stk. som lot oss friste av fin beliggenhet. Dessuten var det få som hadde åpnet for lunsj denne fine julidagen. 6 ulike retter ble bestilt, 2 var middels fornøyd, 3 misfornøyde, 1 svært misfornøyd. Verst var pasta carbonara og pizza. De skulle ikke hatt lov å kalle de carbonara, helt grusomt! Og pizza; tror faktisk de jukser og bruker Big One fra fryser’n på Kiwi og fyller på det kunden bestiller. Helt grusom bunn, uspiselig! Eller de bruker Pizzabaker’n-metoden; ferdige halvstekte bunner. De lager garantert ikke bunner der i hvert fall! Overpriset var det også, så styr unna. Servitør var hyggelig, og uteplassen er hyggelig. De prøver nok å være Egon (som også er et spisested kvalitetsfolk styrer unna); allsidig meny, men Egon KAN alt de selger, men dette var amatørmessig.

Takk, 291_yvinda
Anmeldt 26. april 2021

Her har jeg vært flere ganger i løpet av den tiden denne restauranten har vært på Gjøvik. Sist gang var for ca 2 uker siden. Jeg har nesten alltid vært misfornøyd. Denne gangen så var maten vår kald, biffen altfor godt stekt og vi fikk feil tilbehør. Maten smakte bare sånn passe også. Veldig skuffet. Nå har jeg prøvd dette stedet så mange ganger så nå kommer jeg ikke tilbake hit noe mer. De har fått flere sjanser på seg til å rette opp i feilene. Anbefaler ikke Kalles Corner.

Dato for besøk: april 2021
Takk, SiNe2612

Reisende som så på Khalles Corner, så også på

Gjøvik, Gjøvik kommune

Har du vært i Khalles Corner? Del dine erfaringer!