“Bortgjemt perle”
Anmeldelse av Schnitzelhus

Schnitzelhus
Vurdert som nr. 1 av 41 Restauranter i Gjøvik
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat laget og servert av én og samme person som også tok seg tid til hyggelig samtale med gjestene! Dette stedet må oppleves, men husk bordbestilling da det fort blir fullt! Vi kommer igjen

Takk, stines_rlieh

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Meget god wienersnitzel, med gode råvarer og velsmakende tilbehør. Neste gang blir det forrett og kanskje dessert også. Kaffen(americano) var også god.

Takk, AlfS38
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og utmerket service! Vi spiste husets Schnitzel og hjemmelaged sjokolade.
Kan anbefales på det varmeste!

Takk, alexanderw527
Anmeldt 20. juni 2020

Denne gourmetrestauranten må bare prøves! Etter en tur for å gjøre oss kjent i byen, havnet vi tilfeldigvis her. Magisk opplevelse, de beste snegler og hamburger og topp service. Vi kommer igjen og skal huske å bestille bord.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Solveigidalen886
Anmeldt 16. juni 2020

Jeg tror aldri jeg har blitt mer overrasket over et måltid noe sted. Maten er helt ypperlig, servicen er på et annet nivå enn hva man er vant med på andre restauranter. Verten er oppriktig interessert i å gi deg en veldig god opplevelse, og han leverer som bare det! 10/10!

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, Fremoe

Reisende som så på Schnitzelhus, så også på

Gjøvik, Gjøvik kommune

Gjøvik, Gjøvik kommune

Har du vært i Schnitzelhus? Del dine erfaringer!