“Hyggelig kveld med god mat”
Anmeldelse av Schnitzelhus

Schnitzelhus
Vurdert som nr. 1 av 41 Restauranter i Gjøvik
Anmeldt 29. juli 2021

Jeg spiste på Schnitzelhus med to kolleger her om dagen. Vi hadde en veldig hyggelig kveld sammen der vi snakket om løst og fast. Maten falt også i smak. Alle spiste kyllingschnitzel, også kalt Kiev-schnitzel, etter hva jeg har forstått. Denne schnitzelen kan absolutt anbefales. Utrolig saftig og god kylling. Jeg kommer definitivt til å bestille kyllingschnitzel flere ganger.

1  Takk, knupet

Anmeldt 6. juni 2021

Servicen er exellent, fra en Chef jeg/vi kjenner godt etterhvert. Maten er er i gourmetklasse, (som alltid).

Dato for besøk: april 2021
3  Takk, karlhansg
Anmeldt 14. mai 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk på alle måter!! Anbefales virkelig! Her føler man seg virkelig velkommen og ivaretatt. Maten=perfekt! Service=perfekt! Kun tommel opp herfra! Gleder oss allerede til neste gang:)

2  Takk, 774benedicte_
Anmeldt 13. mai 2021 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste - husk å bestille bord på forhånd! Innehaveren kjører showet alene og etterstreber kvalitet i alle ledd. Historiefortelling om schnitzel ga det lille ekstra. Ikke forlat stedet uten å bestille napoleonskake (og skrive i gjesteboka)!

2  Takk, 639sigurdv
Anmeldt 11. mai 2021 via mobile enheter

Vi skulle ut å spise og hadde lyst til å prøve noe annet.
Fra første minutt ble dette en opplevelse! Velkomsten, eieren(for en fyr!!), maten og NAPOLEONSKAKEN. Vårt første besøk, men definitivt ikke siste. Nydelig mat til en god pris. Neste gang blir bilen hjemme,slik at vi kan nyte av de gode vintipsene vi fikk sist. Anbefales på det sterkeste!

1  Takk, MarteFosnes

Reisende som så på Schnitzelhus, så også på

Gjøvik, Gjøvik kommune

Har du vært i Schnitzelhus? Del dine erfaringer!