“Mat med historie!”
Anmeldelse av Schnitzelhus

Schnitzelhus
Vurdert som nr. 1 av 41 Restauranter i Gjøvik
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Meget god mat, bra porsjoner, godt utvalg av drikke og ikke minst fantastisk god dessert.
En kokk som er yrkesstolthet og glad i yrke sitt, som forteller deg historien i og rundt maten man får servert. Anbefaler på det sterkeste å ta turen innom. Fordel å bestille bord.

1  Takk, 881tommyd

Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Med ett aldersspenn fra 13 til 89 kan det være en utfordring å finne noe alle setter pris på, men både maten og opplevelsen her var en fulltreffer for alle tre generasjonene. Fantastisk god mat, og med et vertskap som både er ekstremt dyktig på å formidle mathistorie og er oppmerksom på gjestene sine. Anbefales på det varmeste! Husk bare: bestill bord :)

1  Takk, Inger B
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Vi var på gjennomreise, og fant dette stedet litt tilfeldig da vi søkte etter et spisested på Trip Advisor. For et lykketreff. For fire personer som er litt mer enn gjennomsnittet opptatt av mat (to av oss er kokker) var det en glede å spise ordentlug mat av noen som legger sjelen sin ned i det som blir servert. Vi hadde egentlig ikke tid til en 3 retters, men skjønte fort at denne opplevelsen ville vi ha. Nydelige snegler til forrett, deilig snitzel Cordon Bleu, og så prikken over i'en, dessert og kaffe. Napoleonkaken var fantastisk, sitronpai og sjokoladekake også. Vi anbefaler stedet på det varmeste.

4  Takk, Anne Brit H
Anmeldt 29. juli 2021

Jeg spiste på Schnitzelhus med to kolleger her om dagen. Vi hadde en veldig hyggelig kveld sammen der vi snakket om løst og fast. Maten falt også i smak. Alle spiste kyllingschnitzel, også kalt Kiev-schnitzel, etter hva jeg har forstått. Denne schnitzelen kan absolutt anbefales. Utrolig saftig og god kylling. Jeg kommer definitivt til å bestille kyllingschnitzel flere ganger.

1  Takk, knupet
Anmeldt 6. juni 2021

Servicen er exellent, fra en Chef jeg/vi kjenner godt etterhvert. Maten er er i gourmetklasse, (som alltid).

Dato for besøk: april 2021
3  Takk, karlhansg

Reisende som så på Schnitzelhus, så også på

Gjøvik, Gjøvik kommune

Har du vært i Schnitzelhus? Del dine erfaringer!