“Kjempekoslig plass med trivelige servitører/bartender. Vi følte oss som heime😊”
Anmeldelse av Heim Gjøvik

Heim Gjøvik
Vurdert som nr. 3 av 41 Restauranter i Gjøvik
Beskrivelse: HEIM er en Gastropub. Gastro handler om mat. Var suksess tuftes pa det beste av ravarer, bade mat og drikke, foredlet av flinke folk. Pub, kort for Public House, handler om kultur og historie. En samlingsplass for nærmiljøet med befriende atmosfære. Stedet du føler deg hjemme, nar du trenger a komme deg bort.
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Kjempegod service når vi kom hesblesende inn 21.55 for å rekke kjøkkenet. Fikk bestilt til en kjempetrivelig servitør, en herremann som ga oss service på toppnivå. Vi følte oss som heime. God fish&Chips og greit utvalg i øl. Alle forlot mette og fornøyde - både store og små.

Takk, annickenbraathenh

Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Veldig bra mat, men det er ikke bra at servitøren begynner å mase om at du bare har bordet til kl 21 allerede to timer før..... I tillegg fikk vi beskjed om at vi burde gå 15 minutter før - kanskje de neste på bordet kom tidlig. Ikke bra. Vi var 8 stykker, og la igjen nesten 5.000,-. Men bra mat, og de øvrige som jobbet på stedet var veldig forekommende.

2  Takk, haraldg812
Anmeldt 24. februar 2021 via mobile enheter

God, trivelig gastropub i Gjøvik. Enkel meny, men gode hamburgere som også kan gjøres glutenfrie. Godt utvalg av cocktails og disse lages grundig!
Hyggelig betjening og godt servicenivå.
Vi kommer gjerne igjen neste gang vi er i Gjøvik!

Dato for besøk: februar 2021
Takk, Ekul1
Anmeldt 19. november 2020

Helt nydelig mat (vegetarburger m/søtpotetfries) og service. Helt ok priser. Smitteverntiltak tilsynelatende godt ivaretatt. Rene og trivelige lokaler.

Dato for besøk: november 2020
Takk, LykkeLi72
Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Fint lokale. Trivelig og oppmerksom betjening. Godt utvalg på fat og flasker. Hamburgeren var god. Anbefales

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Oskaare

Reisende som så på Heim Gjøvik, så også på

Gjøvik, Gjøvik kommune

Har du vært i Heim Gjøvik? Del dine erfaringer!