“Anbefales”
Anmeldelse av Saray Steakhouse

Saray Steakhouse
Vurdert som nr. 23 av 42 Restauranter i Gjøvik
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Veldig god service. Mye og god mat. Hyggelig pris og fin atmosfære. Kan anbefales på det varmeste!:)

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Grethe M

Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Jeg hadde middag der sammen med datteren min. Maten var velsmakende og desserten deilig. Kan absolutt anbefales!

1  Takk, TuulaR_12
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Meget fornøyd med vår opplevelse på saray lørdag kveld.
Hyggelig betjening, bra priser og greit utvalg og velge mellom.

Takk, HenningP8
Anmeldt 6. september 2018

De har veldig god mat og Gjøviks billigste utepils, fint sitte på uteserveringen om sommeren midt i Gjøvik

Dato for besøk: mai 2018
Takk, alfn2014
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Jeg bestilte plankebiff, helt fantastisk! Helt perfekt stekt, og nan brødet er helt himmelsk!
Ikke en eneste rett koster over 199 kr, det er et +
Det er 85 retter å velge mellom, veldig mange, men de leverer hver gang :)

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Lene Jeanette T

Reisende som så på Saray Steakhouse, så også på

Gjøvik, Gjøvik kommune

Har du vært i Saray Steakhouse? Del dine erfaringer!