“Hyggelig kvalitets Steakhous i Gjøvik! ”
Anmeldelse av Saray Steakhouse

Saray Steakhouse
Vurdert som nr. 23 av 41 Restauranter i Gjøvik
Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Hggelig og søt betjening, nydelig perfekt stekt biff med tilbehør og god dessert avsluttet en fin kveld der vi feirer min 50 års dag. Andre gang vi har vært her og vi kommer igjen. Det er også hyggelige priser i forhold til kvaliteten!

1  Takk, GjermundK4

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og vin…
Savnet sydenstemning og denne kvelden dekket Gjøvik og restauranten dette. Både temperatur og tyrkisk mat innenfor.

1  Takk, 95ovea
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Rask og effektiv servering. Smakløs mat som ikke hadde noen karakter. Maten samsvarte ikke med prisen! Forøvrig flott plassering i bybildet. Hyggelig uteservering.

Takk, Nomad12421164379
Anmeldt 11. juni 2021 via mobile enheter

Bestilte en pasta carbonara som smakte ok, men ingen ekstra ordinær smaksopplevelse. Salaten var brun, baconet var knapt gjennomstekt, pitabrødet som følte med var vell det beste. Pastaen var vanlig spagetti, skulle vært ordentlig. Samboer bestilte biff med fløtegratinerte poteter som ikke smakte som forventet.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, renatel0ug
Anmeldt 11. juni 2021 via mobile enheter

Bestilte en pepperbiff med ekstra kjøttstykke.
Fikk ihjelstekt biff med bearnie, og manglet ekstra stykke.
Klagde og fikk peppersaus som kunne sammenlignes med brunsaus og det ekstra kjøttstykket.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, JonasH1903

Reisende som så på Saray Steakhouse, så også på

Gjøvik, Gjøvik kommune

Har du vært i Saray Steakhouse? Del dine erfaringer!