“Utrolig skuffet!”
Anmeldelse av Saray Steakhouse

Saray Steakhouse
Vurdert som nr. 23 av 41 Restauranter i Gjøvik
Anmeldt 5. september 2021

Vi bestilte begge to biff bearbeide saus. Jeg bestilte 200g godt stekt mens typen ville ha 300g medium. Etter under 5 min fikk vi maten servert.

Vi med engang stusset på hvor raskt dette gikk fra bestilling til servering. Oppdaget raskt at medium biffen var godt stekt men likevel kaldt. Så det kan spekuleres med så rakt serverings tid at kjøttet allerede har ligget ferdig før bestilling.Et stk 200g med et lite 100g stykke ved siden av.

De fløtegratinerte potene til smakte helt forferdelig! Fløten var sur og uspiselige, langt ifra noe ferskvare. Grønnsakene var vasne og bar preg om å ha ligget ferdig varmebehandlet lenge. Med en liten hånd restaurant salat mix ved siden av og ferdig kjøpt bearnaise saus bidro ikke til å gjøre opplevelsen bedre.

Har jobbet som kokk i 11 år, 4 av de årene på to forskjellige steakhouse. Jeg bruker sjeldent "jeg er kokk" kortet for mener det er unødvendig og litt egoistisk, men bruke det da servitørene forslo rabatt på maten, jeg sa fra om at vi kan betalte for mineralvann vi hadde bestilt men ikke noe mer.

Så ble vi tilbudet om å få ny rett, men da matlysten allerede borte. Har ingenting å si på betjeningen som nok bare prøvde å gjøre en dårlig opplevelse bedre, men min kritikk er retten mot kjøkkenet og dem som jobbet den kvelden. Hvor er lidenskapen i det dere lager? Håper dere tar en seriøs gjennomgang av både rutiner, datomerking og kvalitet på produktene deres

Dato for besøk: september 2021
Takk, chrisdanin

Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Hggelig og søt betjening, nydelig perfekt stekt biff med tilbehør og god dessert avsluttet en fin kveld der vi feirer min 50 års dag. Andre gang vi har vært her og vi kommer igjen. Det er også hyggelige priser i forhold til kvaliteten!

1  Takk, GjermundK4
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og vin…
Savnet sydenstemning og denne kvelden dekket Gjøvik og restauranten dette. Både temperatur og tyrkisk mat innenfor.

1  Takk, 95ovea
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Rask og effektiv servering. Smakløs mat som ikke hadde noen karakter. Maten samsvarte ikke med prisen! Forøvrig flott plassering i bybildet. Hyggelig uteservering.

Takk, Nomad12421164379
Anmeldt 11. juni 2021 via mobile enheter

Bestilte en pasta carbonara som smakte ok, men ingen ekstra ordinær smaksopplevelse. Salaten var brun, baconet var knapt gjennomstekt, pitabrødet som følte med var vell det beste. Pastaen var vanlig spagetti, skulle vært ordentlig. Samboer bestilte biff med fløtegratinerte poteter som ikke smakte som forventet.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, renatel0ug

Reisende som så på Saray Steakhouse, så også på

Gjøvik, Gjøvik kommune

Har du vært i Saray Steakhouse? Del dine erfaringer!