Åpen i dag: Stengt

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne attraksjonen

Anmeldt 29. juni 2020
PetterBlich
Ypperlig park

Veldig god og trygg klatrepark. Proffe veiledere. Jentene på 10,12 og 15 storkoste seg . Anbefales... les mer

Anmeldt 23. mai 2020
380_rjanj

Anmeldt 29. juni 2020

Helt topp park for hele familien! Ziplinen på slutten var en stor slager! I denne parken kan alle utfordre seg på forskjellige nivåer.

Dato for opplevelse: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne attraksjonen
Takk, PetterBlich
M8309IWmartins, Manager på Gjøvik Klatrepark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2020

Fantastisk å høre.

Anmeldt 23. mai 2020 via mobile enheter

Veldig god og trygg klatrepark. Proffe veiledere. Jentene på 10,12 og 15 storkoste seg . Anbefales virkelig .

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, 380_rjanj
M8309IWmartins, Manager på Gjøvik Klatrepark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juni 2020

Tusen takk ! :)

Anmeldt 5. august 2019

Tok turen til Gjøvik klatrepark med min 10 år år gamle datter og en kamerat. Flott park med utfordringer for store og små. Ble møtt i resepsjonen av ei blid og hjelpsom ansatt Meget god sikkerhetsopplæring først. Så var det ut i løypa. Morsomme løyper med utfordringer for alle. Særlig slet jeg med det ene rør hindret i lilla løype. Turte etterhvert så jeg kom gjennom
Meget hyggelige og hjelpsomme ansatte.
Anbefaler alle å ta turen opp til klatreparken!

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Selen5898
M8309IWmartins, Manager på Gjøvik Klatrepark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juni 2020

Utrolig gøy å høre at dagen ble så bra!

Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Tusen takk for en veldig flott opplevelse i Gjøvik Klatrepark ‍♀️
En herlig gjeng med ansatte, som gjorde dagen ekstra flott for våre små
Vi gleder oss til å besøke dere igjen

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, 447iren_

Tusen takk! Gøy vi kunne gjøre livet godt

Anmeldt 21. juli 2019

Super park!! Anbefales på det sterkeste vi kjørte massssssse zip line, den på 240 meter var helt rå! Rød og lilla løype ga oss masse utfordringer og de ansatte var flinke til å veilede. Bedre klatrepark skal du lete lenge etter! I kiosken fikk vi også kjøpt masse is

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, heddakippe
M8309IWmartins, Daglig leder på Gjøvik Klatrepark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2019

. velkommen igjen!