“Gjøviks beste!”
Anmeldelse av 37eatery

37eatery
Vurdert som nr. 3 av 42 Restauranter i Gjøvik
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Vært der 3 ganger, godt fornøyd alle gangene. God service og god kvalitet på maten. God variasjon på rettene. Prøv folkens!

4  Takk, ojn75

Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Andre gangen vi besøker stedet og maten har vært like god begge ganger. Godt planlagt variert og oversiktelige meny.
Nye retter etter nyttår.
Flink og behagelig servitør. Kan anbefales som et av de to beste steder i Gjøvik

4  Takk, Tomlechef
Anmeldt 6. januar 2019

37 Eatery er ett nytt og spennende mattilbud i Gjøvik. De har en liten - men smakfull meny. Steder er både egnet til lunsj og middag. Eieren har lang erfaring fra Oslo restauranter og lager noen fantastisk gode retter. Personlig atmosfære og god service.

5  Takk, 879petterh
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Vi var 6 personer som besøkte 37eatery den 28. Desember. Fra menyen så bestilte vi 4 forskjellige hovedretter. Jeg bestilte hvitvins dampende blåskjell og det er de beste blåskjellene jeg noensinne har spist! Jeg har spist blåskjell ved flere anledninger tidligere, men ingen har vært så gode som på 37eatery. Helt himmelsk!!
Alle de 5 andre var også veldig godt fornøyde med både maten og servicen vi fikk.
Vil absolutt anbefale å spise på 37eatery, og vi kommer garantert til å spise her igjen.

3  Takk, Vegha42
Anmeldt 27. oktober 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: oktober 2022

Reisende som så på 37eatery, så også på

Gjøvik, Gjøvik kommune

Har du vært i 37eatery? Del dine erfaringer!