“Suverent god mat.”
Anmeldelse av 37eatery

37eatery
Vurdert som nr. 3 av 41 Restauranter i Gjøvik
Anmeldt 28. august 2021

Kort meny, skikkelig vinskap og god beliggenhet.
Topp kvalitet på alle retter, ja jeg har spist de alle.
Dette er det nærmeste man kommer ala carte med unntak av prisene som er svært hyggelige. De har ikke egen barnemeny, men de fikser mat til alle så ikke nøl med å spørre
Sjefen er fra Sri Lanka, kona er norsk og de lever og ånder for utsøkt smal og kvalitet.

Takk, mrf364

Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Deilig mat og hyggelig betjening vi var alle fire godt nornøydeblåskjell, kveite og biff. Flott og sjarmerende utehage.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, NorthStar63109547989
Anmeldt 25. april 2021 via mobile enheter

Jeg var her en fredag til lunsj og fikk nydelig spicy fiskesuppe med nydelig riesling til. Servicen er personlig og profesjonell. Anbefales til alle.

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, KatinkafromNorway
Anmeldt 28. mars 2021

Kommer ikke til å besøke dette stedet igjen. Måtte vente lenge på maten selv om det var nesten ikke gjester der.Når maten endelig ble servert var den kald. Vi ble anbefalt noe utenom menyen og sjokket var stor når prisen var tredoblet i forhold til det dyreste valget fra menyen. Ingen informerte oss om dette på forhånd. Gamle inntørkede potteplanter ved vinduet gjorde ikke inntrykket bedre.

Dato for besøk: mars 2021
6  Takk, 109magdalenaf
Anmeldt 28. februar 2021 via mobile enheter

Tok en Covid tur til Gjøvik for å lufte oss litt. Ok smittevern forhold. Gode blåskjell til hovedrett, spennende og god is dekket i nøtter til dessert. Gode drinker og hyggelig betjening, savnet vel kun forrett.

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, 870stians

Reisende som så på 37eatery, så også på

Gjøvik, Gjøvik kommune

Har du vært i 37eatery? Del dine erfaringer!