“Knall”

Fauno Cafe Vinbar Pizzeria
Vurdert som nr. 10 av 40 Restauranter i Gjøvik
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Er du i Gjøvik? Spis på fauno. Litt stiv pris på en pizza men anbefales på det sterkeste.. Fin uteservering i bakgården også

Dato for besøk: august 2020
Takk, V3406YTkim

Anmeldt 20. november 2019

Fantastisk god pizza.Utsøkte gode viner.Fabelaktig god service Atmosfæren er lun og koselig.Anbefales!

Dato for besøk: november 2019
Takk, LillianSH
Anmeldt 20. november 2019

Vi spiste forrett, pizza og hadde dessert med kaffe og likør. Den serviceinnstilte Betjeningen hjalp til med å finne vin, som var utrolig god og fylte opp under en veldig god opplevelse. Anbefales på det sterkeste. PS. Chili-oljen må prøves på pizzaen. Sterk og god.

Dato for besøk: november 2019
Takk, rolferikhalle68
Anmeldt 18. oktober 2019 via mobile enheter

Pizza i topp klasse. Her har dem, tørr jeg påstå den beste italienske pizzaen i Norge. Dude på Lillehammer ble nå nr2 etter at vi smakte denne. ANBEFALES.

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, JI N
Anmeldt 4. oktober 2019 via mobile enheter

Flinke folk, veldig god mat, hyggelige servitører, avslappet stemning og hyggelig pris. Anbefales sterkt!

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, 347j_rgenb

Reisende som så på Fauno Cafe Vinbar Pizzeria, så også på

Gjøvik, Gjøvik kommune

Har du vært i Fauno Cafe Vinbar Pizzeria? Del dine erfaringer!