“Hyggelig kveld på Gjøvik.”

Fauno Cafe Vinbar Pizzeria
Vurdert som nr. 7 av 41 Restauranter i Gjøvik
Anmeldt 20. august 2021

Alt i alt veldig fornøyd med service og mat. De lagde en god frutti di mare med både kamskjell, belekksprut og blåskjell. God på smak og fin porsjon. Ventet dog litt lenge på drikke men en hyggelig opplevelse.

Takk, EspenS75

Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Lite hyggelig servitør og veldig lang ventetid på maten. (Over en time ventetid) Velg heller et annet sted om du skal hygge deg!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Go16201126373
Anmeldt 21. juni 2021

Kom 16:44, stedet var ikke fullt, kanskje 70% belegg, og fikk bord raskt. Bestilte vel 17:00 (vi var fire), men maten tok altfor lang tid å komme. Tre pizzaer og en kjøttrett. Vi fikk vel maten (etter en purring) over 60 minutter etterpå.

Nå skal dere få elementær opplæring i service;

- Tar maten over normal tid å lage/servere ta kontakt med gjestene, beklag ventetiden og spør om de vil ha noe (gratis) i mellomtiden. "Gratis" kan være en kaffekopp, noen peanøtter eller et hvitløksbrød. Whatever. Skal dere være en seriøs aktør så er dette helt elementær kunnskap. Jeg kan simpelthen ikke fatte og begripe at norske restauranter i 2021 fremdeles ikke forstår slikt.

Hvis ikke det tas tak i på denne måten ender dere bare opp som enda en norsk restaurant som ikke har noe forståelse for hva god service er, og hvordan man håndterer kunder.

Pizzaen er på kanten dyr, men kvaliteten er utmerket.

1  Takk, spitfireix
Anmeldt 13. juni 2021

God atmosfære, kompetente ansatte og ypperlig service. Pizza av god kvalitet, og gode viner til maten.

Dato for besøk: november 2020
Takk, TomErikKristiansen
Anmeldt 5. juni 2021

Sittet nå i over 2 timer å ventet på en enkel pastarett.
I tiden som har gått, har ca 1000 pizzaer passert meg, åpenbart det en skulle ha bestilt.
Ekstremt dårlig opplegg

Takk, h_vards842

Reisende som så på Fauno Cafe Vinbar Pizzeria, så også på

Gjøvik, Gjøvik kommune

Har du vært i Fauno Cafe Vinbar Pizzeria? Del dine erfaringer!