“Topp mat !”
Anmeldelse av Indian Dining

Indian Dining
Vurdert som nr. 12 av 41 Restauranter i Gjøvik
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Veldig overrasket over maten. Meget smakfult, og på høyde med de aller beste i Oslo. Bestilte 3 retter, og alle tre leverte til terningkast 6

Takk, Gard H

Anmeldt 3. juni 2021 via mobile enheter

Her må papardums bestilles og fås ikke på huset, vi valgte å bestille, men alt var tilsatt ferdigkjøpt myntesaus som smaker forferdelig.

1Bestilte paneer pakora til forrett, denne var ikke gjennomstekt/varm og ble sendt tilbake. Vi fikk ny og denne var mye bedre.

Til hovedrett bestilte vi Murgh Makhni (butter chicken) og Guttas Spesial (mix grill), chili cheese naan og garlic naan. Helt fantastisk mat. Vi ble altfor raskt mett og siden vi bodde på hotell og uten kjøleskap på rommet kunne vi ikke ta med oss restene, noe som var meget synd! Til drikke bestilte vi mango lassi og indisk øl, mums... om vi er i Gjøvik igjen kommer vi garantert tilbake igjen.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, FAHIQB
Anmeldt 24. mars 2021 via mobile enheter

When India meets Gjøvik. Supergod mat og godt utvalg i øl/vin. Hurra for Gjøvik som har en så god Indisk restaurant i byen.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, Utpatur14
Anmeldt 7. februar 2021 via mobile enheter

Kjempegodt Denne restauranten innfrir hver gang med fantastisk god indisk mat. Helt klart Gjøviks beste.

Dato for besøk: januar 2021
Takk, Utpatur14
Anmeldt 23. oktober 2020 via mobile enheter

Kjempegod mat og godt utvalg. Hyggelig atmosfære. Denne restauranten er virkelig verdt et besøk og her kommer vi til å dra flere ganger.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, Utpatur14

Reisende som så på Indian Dining, så også på

Gjøvik, Gjøvik kommune

Har du vært i Indian Dining? Del dine erfaringer!