Travelocity
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Ønsker du å sove om natten må du ALDRI overnatte her hvis restauranten i underetasjen har åpent! Høy musikk med en dundrende bass fikk bygningen til å vibrere til klokken 02.30. Etter at musikken endelig stoppet ble gjestene i restauranten stående utenfor å skråle til klokken var nesten 03.15! Vårt bad hadde ikke holder for toalettpapir og manglet dusjvegger... Termostaten til varmen på bad og rom fungerte ikke.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, jonnys2015
Silje J, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2019

Hei!

Takk for at du tok deg tid til å skrive denne tilbakemeldingen, det er viktig at vi får tilbakemeldinger om slik.
Beklager at du opplevde en støyende natt her på Gjøvik. Hotellet er et sentrumshotell, så helt støyfritt vil det aldri være. Det skal allikevel ikke være så mye støy, og vi prøver å fordele gjestene på riktige bygg for å minimere støy.

Vi skal gå gjennom disse rutinene.

Nok igjen, takk for at du skriver dette til oss slik at vi kan jobbe med dette konkret.

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Gammelt hyggelig hotell. Renholdet er bra, men hotellet trenger en oppussing. Veldig bra frokost med ordentlig egg og bacon. Ligger sentralt i Gjøvik sentrum med korte gåavstander til restauranter og shopping.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Simenpimen

Hei!

Tusen takk for din vurdering og tilbakemelding av hotellet.

Dette setter vi pris på, og vi synes det er veldig godt å lese at frokosten var spesielt bra. Hotellet er en perle midt i sentrum av Gjøvik, kun et stenkast fra byens severdigheter og impulser.

Og vi er godt i gang med å pusse opp badene våre, dette gleder vi oss over!

Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Bodde her over fire dager i jobbsammenheng. Hotellet er gammelt, men rommet hadde OK standard. Ikke vannkoker eller kjøleskap. Badet var rent, men gammelt. Utrolig nok var det dusjforheng (som er det værste jeg vet), og gulvet ble fullt av vann når du dusjet. Fliser misfarget etter mange års bruk og noen fliser sprukket. Det var greit utvalg til frokost. Testet ikke ut kveldsmaten. De ansatte var hyggelig og behjelpelig, og gjør en god jobb med å selge et noe utdatert produkt.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, 215h_vardj
Anmeldt 6. mai 2018 via mobile enheter

Deilige rom, god frokost, sentral parkering. Er ærverdig bygg som må være forholdsvis nyoppusset.
Veldig god seng gir et ekstra pluss i boka. Kommer gjerne tilbake til denne plassen og Gjøvik som by leverer

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, KariJ2
Silje J, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2018

Hei KariJ2!

Tusen takk for svært hyggelig tilbakemelding. jeg er veldig glad du trivdes i byen og på hotellet.

Du er varmt velkommen tilbake!

Anmeldt 24. april 2018

Dette er jo gammelt ærverdig Hotel,som har en fin atmosfære, og som har fått en meget bra oppgradering de siste årene.
Veldig god service, hyggelige/positive og problemløsende dyktige medarbeidere i resepsjonen. Får en til å føle seg kjempe velkommen.Sengene er meget gode og renholdet er absolutt bra. Greit med kveldsmat som er klar kl.18.00 og nystekte vafler på ettermiddag.
Er det noen en lurer på eller trenger hjelp til, så ordner de.
Det er kanskje noen av badene som trenger, litt justering. Men det vet jeg de er i gang på.
De husker faktisk på når en har bursdag også.(positivt),også når en har 100 overnattinger.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, Terje878

Skulle bare mangle, kjære Terje!
Tusen millioner takk for hyggelig review og GOD sommer:-)