Anmeldt 8. juli 2019

Ble møtt av en Smilende Hyggelig Dame ved innsjekk..Veldig bra start..Og så var det Aftensmat inkludert i prisen,det var en Big Surprise..Suppe og Kylling,bra nok for oss..1000 takk for maten..Rommet var stort og flott,rent og pent..Gode senger i tillegg..Vi var blant de første til frokost,den var utmerket..Joda,vi trives godt her på Gjøvik...

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, gunnarhenriksen
Anmeldt 26. juni 2019

Hvis man skal til Gjøvik, kan man like gjerne bo sentralt. Gode parkeringsmuligheter like utenfor hotellet. Rimelig parkering. Hotellets frokost er variert og god. Kveldsmat er også av god kvalitet. Hyggelig personale.

Dato for oppholdet: juni 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, TommyArendal_Norge
532siljej, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2019

Hei TommyArendal_Norge!

Det er helt riktig, vi er MIDT i smørøyet av Gjøvik! Mange parkeringsmuligheter er det også, godt å slippe å lete etter det!
Vi serverer en god start på dagen, hver eneste dag. Kveldsmaten vår, som er gratis for deg som gjest, serveres alltid mellom 18-21, det blir jo ikke bedre enn det? :-)

Godt å se at dere ble godt ivaretatt her på Gjøvik, hjertelig velkommen tilbake når anledningen byr seg!

Alt godt,

Anmeldt 23. juni 2019

Vi ble møtt av et hyggelig personale som la til godt til rette for oss. Hotellet er har en litt rustikk stil som passet oss bra, men det fortjener oppussing (baderom). God frokost. Behagelig musikk i fellesrom og spisesal. Vi har opplevd bedre kveldsmåltid på andre tilsvarende hotell. Alt i alt var vi godt fornøyd med oppholdet.

Dato for oppholdet: juni 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, erlgj

Hei erlgj!

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive om din erfaring og ditt opphold, dette setter vi stor pris på!

Vi synes det er fint at du liker vår frokost, ingenting er som er god-frokost-start på dagen. Vi håper dere kommer innom neste gang dere er forbi Gjøvik, da kan du be om et rom med nyoppusset bad:-)

Alt godt,

Anmeldt 8. februar 2019

Overnattet her 2-3 februar 2019, serviseinnstillte og blide ansatte, fint rom med god seng, frokosten var skuffende, tomt for brød, var bare en skalk igjen, tok lang tid før påfyll, melk hadde dem kun skummet og helmelk, ikke vanlig lettmelk, dette holder ikke at dere ikke har, spurte og fikk til svar fra ikke fult så vennlige ansatte at det var kun det som stod der dem hadde og lettmelk hadde dem ikke. juicebeholderen var tom, osten var begjynt og hardne til i kantene, så denne frokosten var den dårligste jeg har opplevd etter mange overnattinger på hotell, så på grunn av dette så velges nok ikke dette hotellet på nytt dessverre. Hadde det ikke vært på grunn av den dårlige opplevelsen med frokosten så hadde dette hotellet komt bedre ut. Renholdet på rommet kunne vært litt bedre da det låg støvete ting under sengen som ikke var fjernet og bar preg å ha ligget der en stund

Dato for oppholdet: februar 2019
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Per Hilmar I
Silje J, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. februar 2019

Hei Per Hilmar I

Tusen takk for at du tar deg til til å tipse, dele og kommentere ditt opphold hos oss, dette gjør at vi kan jobbe med rutiner internt.
Dette var en helg med masse idrettsgjester, og vi hadde et stort rush på morgenen. Det er allikevel ikke slik at alt skal være tomt, så dette beklager jeg veldig! Her vil vi jobbe for å finne en bedre løsning for gjestene slik at alle kan nyte en god og lang helgefrokost.

Hvis du allikevel bestemmer deg for å komme, så send oss gjerne en beskjed slik at vi kan oppgradere rommet ditt ved neste besøk.

Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Hjemmekoselig hotell med lun atmosfære. Rommene er enkle, men trivelige. En kjenner seg hjemme der, da personalet er blide og svært serviceminded. Helt ok frokost. Det eneste som mangler er røkelaks! Men helt klart et hotell jeg anbefaller

Dato for oppholdet: januar 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, Moagut1

hei Moagut1

Takk for denne flotte feedbacken! Vi blir så glad av å høre at du trives hos oss! -Og vi sikter veldig høyt når det gjelder service, vi elsker jo å få besøk av våre kjære gjester:-)