View deal
Booking.comUSD 163
eDreamsUSD 163
ZenHotels.comUSD 167
Anmeldt 9. desember 2019

Meget oppegående Gjeng som jobber på grand i Gjøvik, alltid blide og imøtekommende. meget fornøyd med atmosfære og de ansatte.

Skulle ønske det ble gjort litt renovering fortløpende, her er det mulig og trekke inn flere ting, men har lagt merke til at fallet på rommet er feil vei slik at man måtte ut av badet for og tørke seg. det mangler også ventilasjon i rommet jeg hadde i dette oppholde. så om det er verdt 1300 ,- natte pga dette jeg nå neste er usikkert.

Dato for oppholdet: desember 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Edvardrefsnes
Anmeldt 9. desember 2019

Hotellet har en sjarme gjennom litt gammel luksus, men er nok litt loslitt, tross oppdateringer. Mitt rom var greit nok, men hadde rikelig med skruhull i veggene etter der hyller og andre møbler hadde hengt i tidlgiere tider. Frokosten var grei men ikke storartet. Selv brannrømingsplanen så ut til å vise hotellet før siste oppussing, og hadde byttet om på heis og trapp!

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, anchr65
Anmeldt 20. oktober 2019

Fint og reint. Lun atmosfære. Personale som bryr seg om at vi trives! Særdeles hundevennlig. Knall go kaffi og brød. Norsk snakkande personale og du dlepp telefon sentral og ljem direkte til dei på hotellet. God info om alt!Anbefalast

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Gunn Marit L
Helga Maria G, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2019

Kjære Gunn Marit

Tusen takk for flott tilbakemelding fra deg. Vi er glade du hadde et fint opphold her hos oss og at du opplevde hotellet vårt som et fint sted å være. Det gjør oss stolte å høre. Vi ønsker deg en fin dag videre og hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Litt små rom som ikke akkurat er helt moderne, men de er praktiske og holder godt til noen overnattinger. Litt skader på møblene. Jeg fikk et veldig stille rom. Betjeningen var veldig hyggelig og det var godt utvalg til frokosten. Kveldsmat er også inkludert, men det fikk jeg ikke prøvd.

Dato for oppholdet: september 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, Homrul

Kjære Homrul

Hei! Vi kunne ikke bli gladere enn å lese at dere trivdes så godt hos oss! Hele teamet står med åpne armer å venter på deres neste opphold

Anmeldt 30. august 2019 via mobile enheter

Meget hyggelig resepsjon og ansatte. Og kveldsmaten var et pluss. Men rommene var veldig slitne og kunne trengt et malingsstrøk eller to. Ikke minst burde de rengjøre rommene mye bedre, støv over alt og på badet fantes hår fra all mulige steder på kroppen.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 868vegards