Anmeldt 17. april 2019

Dette er et hotell vi kommer til og vende tilbake til. Hyggelig personale, gode senger og vaflene smakte super godt. Syntes de smakte litt eple ? Hotellet ligger i spaser-avstand til alt. Har egen kino og restauranter. Fikk dessverre ikke tid til og prøve spa avdelingen, men det håper vi at vi kan gjøre ved en senere anledning.

Dato for oppholdet: april 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, monicamX4054NA
Anmeldt 11. april 2019

Som kursholder var dette hotellet helt ypperlig til å holde kurs på. Veldig gode kurslokale med fasiliteter som fungerte sømløst. Lunsjtilbudet var helt fantastisk. Enkel adkomst fra jernbane er også et god fordel da man kan komme til kurslokaler på en miljøvennlig måte.

Dato for oppholdet: april 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, John Magnar Ø
Anmeldt 11. mars 2019 via mobile enheter

Ankom ett bittelite rom i 4.etg i gamle delen. I min bestilling sto det minibar, kaffe /tekoker. Ingen av disse fasilitetene var der. Ikke engang telefon. Queen size-sengen var en liten dobbeltseng.
Badet var så lite att man burde fått beskjed om dette på forhånd hvis man er overvektig eller høygravid i mitt tilfelle. Måtte sitte skjevt på toalettet, snike meg inn i dusjen ved å lirke dusjdør inn før man gikk inn. Det var ingen fullverdig dusj heller, det var det ikke plass til. Så vannet rant utover hele gulvet.
Til prisen pr natt er jeg ikke fornøyd. Siden det ikke var minibar på rommet kunne man kjøpe enkel snacks nede i resepsjonen, men spise uten bestikk , for det var ikke tilgjengelig. Rett i koppen uten gaffel, ble litt irritert over småting som ikke var på stell. Veldig lytt ut mot gangen.
Fint og rent nede i spaanlegget. Hadde sikkert fått en annen opplevelse om jeg hadde fått ett annet rom.

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, Malin P
Anmeldt 4. februar 2019

Ankom fredag kl. 19.30. Ble møtt i resepsjonen av en blid jente som hadde litt for mye å gjøre. Måtte vente et kvarter på å bli ekspedert, som er litt lenge når du har kjørt 4,5 time i snøvær, men det er det eneste negative jeg har å melde. Ellers så var sevice, renslighet, temepratur perfekt. Maten og servicen på Big Horn var utmerket og nærhet til andre utesteder var kort.

Dato for oppholdet: februar 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, 394gunnari
Hammer-Larsen, Direktør på Quality Hotel Strand Gjovik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. februar 2019

Hei!

Herlig å høre at du hadde det fint hos oss og i restauranten vår Big Horn:)
I mars skal vi sette inn 3 self check in stasjoner, som vi håper skal hjelpe på køen de gangene det tilfeldig kommer mange likt.

Velkommen tilbake!

Vennlig hilsen
Karoline, Direktør

Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

..jeg forventer at rommet - ihvertfall badet - er varmt! Det var dessverre veldig kaldt, mens andre rom var altfor varme (ifølge kollegaer). Det var dessuten veldig lytt, man kunne lett høre samtalene til folk i gangen utenfor rommet.
Men som sagt, ålreit frokost

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, mariannehajem

Hei!

Så bra du satt pris på frokosten. Den får vi mye skryt av, og da spesielt de hjemmebakte brødene:)

Enig i at en skal kunne forvente at det er fin temperatur på rom og bad. Håper det ble gitt tilbakemelding på dette, slik at det ble i orden under oppholdet. Det er mulig at det kan være litt lytt i noen områder i den eldste delen av hotellet, så for å sikre seg dersom det blir et nytt besøk, vil jeg anbefale å bestille rom i den nyeste delen.

Vennlig hilsen,
Karoline, Direktør