Anmeldt 5. juli 2019 via mobile enheter

Delux rom som alltid, rommet er rengjort bra og ser bra ut. Spaet var topp selv om det er stengt der om sommeren for behandlinger. Frokosten er topp. Og betjeningen var hyggelige. Fin plass for og slappe av en helg.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, kleven85
Hammer-Larsen, Direktør på Quality Hotel Strand Gjovik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Hei:)

Takk for super tilbakemelding, vi blir så utrolig glade for å høre at du har kost deg hos oss.
Det motiverer teamet som hver dag jobber intenst for å ha glade og fornøyde gjester.

Velkommen tilbake!

Vennlig hilsen,
Karoline, Direktør

Anmeldt 5. juni 2019

Vi ankom hotellet søndag ettermiddag. Så frem til dusj og hårvask, men kun "universalssåpe" var tilgjengelig. Dette ser ut for å ha blitt standard på mange hotell, også i Choice-kjeden. Hvorfor det? Vi etterlyste shampo og hårbalsam i resepsjonen, og fikk det (minus balsam). Vi måtte også be om "tilleggsglass". Dette er også blitt vanlig på mange hotell. Hvorfor det? Sett et par vin- og vannglasss på dobbeltrommene, og ikke avspis gjestene med tannpuss-glassene på badet!
Ellers hadde vi nok et godt opphold, som ble avrundet med deilig frokost påfølgende dag.
Vi kommer snart tilbake! Håper at ønskene er etterkommet da....

PS! Denne gangen hadde vi ekstra hyggelige naboer! Se bilde.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, 621leivp

Hei!

Herlig å høre at dere har det fint hos oss :)

Vi har ikke lenger minibar, men et bedre utvalg av både drikke, litt enkel mat, snacks, såper og annet en kan trenge i Lounge24 i lobbyen. Der skal det alltid være mulig å få alt en skulle trenge av glass, kvalitets shampoo, balsam og kremer til en hver tid. Siden vi fikk denne tilbakemeldingen, fikk vi sjekket opp rutinene slik at dette alltid er i orden og resepsjonisten hjelper til å finne det som ønskes.
På delux rom og suiter er det såpe, shampoo, balsam og lotion fra vårt hudpleiemerke i spa, Babor.

Velkommen tilbake!

Vennlig hilsen,
Karoline, Direktør

Anmeldt 4. juni 2019 via mobile enheter

Hyggelig mottak i resepsjon. Inngang også til kino på gjøvik. Koselig rom, nyoppusset med nytt bad.
Negativt med rom:
ikke gardiner, kan ikke dekke vinduet. Etter dusjing vann i hele badet, ikke bra.

Seng var god å sove i. Rent rom. Deilig og god frokost. Spa meget bra. Beliggenhet i gjøvik, nær elva og mjøsa. Stille sted. Nær tog og buss stasjon. Anbefales. Vil komme tilbake.

Dato for oppholdet: mai 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, 542pieterv
Anmeldt 4. juni 2019 via mobile enheter

Betjeningen var veldig hyggelig, men bortsett fra det var det ikke mye pluss.
Det var alt for tykke puter, spurte ikke etter om de hadde smalere , men mulig de kunne hatt det. Det var veldig mye støy fra gaten, til tross for at det var natt til mandag. Ved frokosten var det tomt for alle typer melk, og det tok tid før det ble fylt på igjen. Fant meg et bløtkokt egg, men det var ikke i nærheten av bløtkokt!

Dato for oppholdet: juni 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, Odelsjenta
Anmeldt 21. april 2019 via mobile enheter

Tilbrakte to netter her med en venninne. Fint rom, med fin utsikt. Hotellet hadde en god og variert frokost. Vi benyttet også hotellets spa-anlegg, som var veldig fint og innbydende. Hotellet lå fint til, sentralt og med gangavstand til fine turområder ved Mjøsa. Anbefales!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, siljeika