Anmeldt 29. august 2019 via mobile enheter

God mottagelse som ved tidligere opphold, rask bagasjeoppbevaring og innsjekking. Rommene er romslige og moderne, med alle nødvendige fasiliteter. Helt greie senger som bidrar til god hvile etter lange møter.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, eriktszabo
Anmeldt 25. august 2019 via mobile enheter

+ Har gode erfaringer med hotellet fra flere besøk. Nydelig frokost, greie rom, sentral beliggenhet og hyggelig betjening.
÷ Dårlig med konkuranse mellom hotellene på Gjøvik, pga samme eier av hotellene. Dette gir noe høg pris.
Rommene mangler interntelefom.

Denne gangen våknet vi kl.0200 av full FEST på naborommet. Pga manglende interntelefon måtte vi ned i resepsjonen for å be om assistanse til å få litt nattero. Dette tok nok mye av søvnen fra oss.

Dato for oppholdet: mai 2019
1  Takk, Oddvar P
Hammer-Larsen, Direktør på Quality Hotel Strand Gjovik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2019

Hei, Oddvar!

Herlig å høre at du bruker å ha det fint når du er hos oss:)

Det var synd at det var noen som ikke tok hensyn og forstyrret nattesøvnen deres denne gangen, og selvfølgelig er det alt for tungvindt å måtte gå til resepsjonen for å gi beskjed. Qualitykjeden har erfart at interntelefonene så og si ikke var i bruk lenger, og vi gikk derfor bort i fra det ved siste oppgradering av telefonisystemet. Med denne tilbakemeldingen ser vi at det er behov for tydeligere informasjon på rommene om hvordan en kan få kontakt med resepsjonen, så det har vi ordnet nå.

Takk for konstruktiv tilbakemelding!

Anmeldt 17. august 2019 via mobile enheter

Rask innsjekking og rent og pent rom av flott størrelse. Ikke trafikkstøy. God frokost !
Litt forvirrende opplysninger om parkering men det løste seg.
Bodde i 2. Etg, trolig enda bedre høyere opp. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, SteinarS970

Hei, Steinar!

Så flott å høre at du hadde et fint opphold hos oss:)

Velkommen tilbake, og denne gangen kanskje skikkelig opp i høyden. Gi oss et hint, så skal vi se hva vi kan ordne;)

Vennlig hilsen

Anmeldt 5. juli 2019 via mobile enheter

Delux rom som alltid, rommet er rengjort bra og ser bra ut. Spaet var topp selv om det er stengt der om sommeren for behandlinger. Frokosten er topp. Og betjeningen var hyggelige. Fin plass for og slappe av en helg.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, kleven85

Hei:)

Takk for super tilbakemelding, vi blir så utrolig glade for å høre at du har kost deg hos oss.
Det motiverer teamet som hver dag jobber intenst for å ha glade og fornøyde gjester.

Anmeldt 5. juni 2019

Vi ankom hotellet søndag ettermiddag. Så frem til dusj og hårvask, men kun "universalssåpe" var tilgjengelig. Dette ser ut for å ha blitt standard på mange hotell, også i Choice-kjeden. Hvorfor det? Vi etterlyste shampo og hårbalsam i resepsjonen, og fikk det (minus balsam). Vi måtte også be om "tilleggsglass". Dette er også blitt vanlig på mange hotell. Hvorfor det? Sett et par vin- og vannglasss på dobbeltrommene, og ikke avspis gjestene med tannpuss-glassene på badet!
Ellers hadde vi nok et godt opphold, som ble avrundet med deilig frokost påfølgende dag.
Vi kommer snart tilbake! Håper at ønskene er etterkommet da....

PS! Denne gangen hadde vi ekstra hyggelige naboer! Se bilde.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, 621leivp

Hei!

Herlig å høre at dere har det fint hos oss :)

Vi har ikke lenger minibar, men et bedre utvalg av både drikke, litt enkel mat, snacks, såper og annet en kan trenge i Lounge24 i lobbyen. Der skal det alltid være mulig å få alt en skulle trenge av glass, kvalitets shampoo, balsam og kremer til en hver tid. Siden vi fikk denne tilbakemeldingen, fikk vi sjekket opp rutinene slik at dette alltid er i orden og resepsjonisten hjelper til å finne det som ønskes.
På delux rom og suiter er det såpe, shampoo, balsam og lotion fra vårt hudpleiemerke i spa, Babor.