Kjellemann_12
4,0 av 5 boblerAnmeldt 13. juli 2020via mobile enheter
Kent Johnsen, EierQuality Hotel Strand Gjovik, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 21. aug. 2020
Hei og takk for tilbakemeldingen!

Så hyggelig å høre at dere var fornøyde med oppholdet. Det setter vi stor pris på :-)

kr 1 856
      kr 1 566
    15.8 km fra Quality Hotel Strand Gjovik
    Se flere hoteller i Gjøvik
    Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet er lett å finne. Det ligger fint plassert sentralt i Gjøvik med gåavstand til sentrum og stranden. Fine muligheter for å spassere på strandpromenaden. Vi fikk en suite med egen salong. Gratis kaffe hele døgnet. Frokosten var god. Et veldig vellykket besøk og kommer vi til Gjøvik igjen vet vi hvor vi vil bo

1  Takk, Bodil19572014
    Kent Johnsen, Eier på Quality Hotel Strand Gjovik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2020

Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

En natt i forbifarten. Svært enkelt opplegg med distant personale. Lite gjort for å få hygge inn i lokaler som kunne gitt mulighet for det. Beskjeden frokost. Rent. Stedet har potensiale til å bli så mye mer om en det som nå var. Hvor var »husmoren»?

Dato for oppholdet: juni 2020
    Takk, DagB45

Hei og takk for tilbakemeldingen!

Spørs om "husmoren" hadde ferie når du var her :-) Synd du ikke fikk brukt våre fasiliter denne gangen, men håper du tar turen innom en annen gang, så skal vi sørge for litt mere hygge i våre lokaler.

Mvh,

Anmeldt 12. juni 2020

Dette er et hotell vi har overnattet flere ganger på. Vi er alltid fornøyd. Det var vi også denne gangen helt frem til frokosten på avreisedagen. Vi er ikke begeistret for varmmat til frokost. Denne gangen ble vi tilbudt kun ett påleggslag - og det var en skinke med masse fett på. Ingen ost, ingen leverpostei, ingen frokostblanding, ingen kaviar osv. Knekkebrød måtte vi spørre etter. Dette er dårlig selv i coronatider. Dette drar ned helhetsinntrykket. Vi kom i fra hotellovernattinger på 2 andre steder, og opplevde ikke dette der. Allikevel kommer vi igjen og håper på bedre neste gang.

Romtips: Alle rom vi har bodd på er bra.
    Dato for oppholdet: juni 2020
    1  Takk, trondv829

Hei og takk for tilbakmeldingen!

Så hyggelig at dere har overnattet her flere ganger. Det setter vi stor pris på :-)

Fra 15. juli så var det lov til å servere ordinær frokostbuffet. Noe vi er veldig glade for og det samme gjelder nok gjestene våres også.

Anmeldt 25. februar 2020

Ok hotell, men dårlig madrass på senga, vi ble liggende i midten da madassen var dårlig. Frokost: Tomt for det meste av varmmat, yoghurt, frukt og ost når vi kom før kl 9 på morningen. Dårlig oppfølging fra frokostpersonalet

Dato for oppholdet: februar 2020
    Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
    Takk, jannabratlii
    Anmeldt 13. februar 2020 via mobile enheter

Et godt konferansehotell.
    Maten er helt grei, ingen Michelin stjerne verdig, men spiselig.
    Eplekaken som ble servert i pausene, er nydelig!
    Vegg-til-vegg tepper på rommet er ikke noe positivt, ei heller puter i senga som er så tykke at man risikerer whiplash ved å hvile hodet på dem når man vil sove. Det bør være mulig å finne ei tynnere pute i skapet.
    Skyvedør i glass inn til toalettet passer hvis man er alene på rommet, eller veldig frimodig, ellers bør det være mulig lukke åpningen til do helt.
    Bortsett fra det, er det et godt hotell.

Dato for oppholdet: februar 2020
    1  Takk, Nobelty
    Hammer-Larsen, Direktør på Quality Hotel Strand Gjovik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. februar 2020

Hei!

Så herlig å se at du er fornøyd med oss som konferansehotell:)

Skjønner at vi ikke traff deg helt med maten denne gangen, men vi jobber hele tiden med matkonseptene våre og har et engasjert kjøkkenteam, så kanskje vi greier å imponere mer neste gang. Enig, den eplekaken er fantastisk og er fra vårt eget bakeri.

Vi har mange rom uten tepper, og flere forskjellige puter. Skriv gjerne en kommentar neste gang du booker - så skal vi ordne rom uten teppe, skyvedør og med en lavere pute - vi vil ikke risikere noe whiplash;)

Takk for tilbakemeldingen!

Karoline, direktør