TripadvisorUSD 151
Booking.comUSD 151
eDreamsUSD 151
Orbitz.comUSD 151
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde ett døgn her på vår ferietur og var meget godt fornøyd med oppholdet. Rommet var fint, fikk rom med utsikt til elven. Minus på rommet var att når en dusjet så ble det bløtt over store deler av badegulvet så vi måtte bruke håndkle for å tørke opp. Savnet ett lite kjøleskap på rommet. Frokost buffe var meget bra. Ellers så var betjeningen serviceminded og smilende.
Vi kommer gjerne tilbake til dette hotellet ved en senere andledning. Har ingen problemer med å anbefale dette hotellet til andre som vurdere å bo på hotell i Gjøvik.

1  Takk, Kjellemann_12
Kent Johnsen, Eier på Quality Hotel Strand Gjovik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2020

Hei og takk for tilbakemeldingen!

Så hyggelig å høre at dere var fornøyde med oppholdet. Det setter vi stor pris på :-)

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet er lett å finne. Det ligger fint plassert sentralt i Gjøvik med gåavstand til sentrum og stranden. Fine muligheter for å spassere på strandpromenaden. Vi fikk en suite med egen salong. Gratis kaffe hele døgnet. Frokosten var god. Et veldig vellykket besøk og kommer vi til Gjøvik igjen vet vi hvor vi vil bo

1  Takk, Bodil19572014

Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

En natt i forbifarten. Svært enkelt opplegg med distant personale. Lite gjort for å få hygge inn i lokaler som kunne gitt mulighet for det. Beskjeden frokost. Rent. Stedet har potensiale til å bli så mye mer om en det som nå var. Hvor var »husmoren»?

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, DagB45

Hei og takk for tilbakemeldingen!

Spørs om "husmoren" hadde ferie når du var her :-) Synd du ikke fikk brukt våre fasiliter denne gangen, men håper du tar turen innom en annen gang, så skal vi sørge for litt mere hygge i våre lokaler.

Mvh,

Anmeldt 12. juni 2020

Dette er et hotell vi har overnattet flere ganger på. Vi er alltid fornøyd. Det var vi også denne gangen helt frem til frokosten på avreisedagen. Vi er ikke begeistret for varmmat til frokost. Denne gangen ble vi tilbudt kun ett påleggslag - og det var en skinke med masse fett på. Ingen ost, ingen leverpostei, ingen frokostblanding, ingen kaviar osv. Knekkebrød måtte vi spørre etter. Dette er dårlig selv i coronatider. Dette drar ned helhetsinntrykket. Vi kom i fra hotellovernattinger på 2 andre steder, og opplevde ikke dette der. Allikevel kommer vi igjen og håper på bedre neste gang.

Romtips: Alle rom vi har bodd på er bra.
Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, trondv829

Hei og takk for tilbakmeldingen!

Så hyggelig at dere har overnattet her flere ganger. Det setter vi stor pris på :-)

Fra 15. juli så var det lov til å servere ordinær frokostbuffet. Noe vi er veldig glade for og det samme gjelder nok gjestene våres også.

Anmeldt 25. februar 2020

Ok hotell, men dårlig madrass på senga, vi ble liggende i midten da madassen var dårlig. Frokost: Tomt for det meste av varmmat, yoghurt, frukt og ost når vi kom før kl 9 på morningen. Dårlig oppfølging fra frokostpersonalet

Dato for oppholdet: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, jannabratlii