Heidi Janne M
2,0 av 5 boblerAnmeldt 16. juli 2020
Kent Johnsen, EierQuality Hotel Strand Gjovik, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 21. aug. 2020
Hei og takk for tilbakemeldingen!

Her må vi legge oss flate og beklage at oppholdet ditt ikke ble som du ønsket. Hyggelig å høre at du satt pris
på personalet og at rommet ditt var rent :-)

kr 1 940
    kr 1 208
19.3 km fra Quality Hotel Strand Gjovik
Se flere hoteller i Gjøvik
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Overnattet 1 natt på Strand hotel. Det andre hotellet var stengt og herberget ligg litt utenfor, så her var det kun ett valgt. Hotellet er på mange måter helt ålreit. Man kommer til en forvirrende lobby i ett nyere bygg. Her er det for mye som skjer.

Resepsjonist på jobb var hyggelig og imøtekommende . Jeg var innom allerede klokken 10 for å sette fra meg baggasje, men hun ville sjekke ledige rom, noe det viste seg at de hadde. Så da var det rett opp på rommet. Tommel opp! Senga var komfortabel og hadde god størrelse til 1 person. Rommet lå i den gamle delen av hotellet og var ikke påkostet de helt store summene. Var nesten litt lite value. Badet hadde en dusj med forheng og ett toalett helt inn i hjørnet. Der var det vanskelig å sitte normalt. Toalettpapir var også av en kvalitet man kan forvente på ett hostel. Her burde hotellet gå for bedre kvalitet. Hadde jeg brukt det en uke ville noen verdsatte deler av meg revnet.
De burde forøvrig også endre romnummer og skilting til rommene. Aldri sett noe så forvirrende på ett hotell før.

Beliggenheten kan ikke bli bedre på Gjøvik per nå. Midt i sentrum . Kort vei til restauranter og barer og kort vei til bryggeområdet.

Hyggelige ansatte, slitent hotell.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, AtleS3
Kent Johnsen, Eier på Quality Hotel Strand Gjovik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2020

Hei og takk for tilbakemeldingen!

Ja er det ikke godt når man kommer inn på et hotell og blir møtt av en hyggelig resepsjonist :-)

Bra det bare var 1 natt du bodde, siden totalettpapiret var neste som sandpapir. :-) Her skal det være både 2 og 3 lag, så hva som har skjedd er usikkert. Si i fra neste gang så fikser vi skikkelig papir til deg!

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde ett døgn her på vår ferietur og var meget godt fornøyd med oppholdet. Rommet var fint, fikk rom med utsikt til elven. Minus på rommet var att når en dusjet så ble det bløtt over store deler av badegulvet så vi måtte bruke håndkle for å tørke opp. Savnet ett lite kjøleskap på rommet. Frokost buffe var meget bra. Ellers så var betjeningen serviceminded og smilende.
Vi kommer gjerne tilbake til dette hotellet ved en senere andledning. Har ingen problemer med å anbefale dette hotellet til andre som vurdere å bo på hotell i Gjøvik.

2  Takk, Kjellemann_12

Hei og takk for tilbakemeldingen!

Så hyggelig å høre at dere var fornøyde med oppholdet. Det setter vi stor pris på :-)

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet er lett å finne. Det ligger fint plassert sentralt i Gjøvik med gåavstand til sentrum og stranden. Fine muligheter for å spassere på strandpromenaden. Vi fikk en suite med egen salong. Gratis kaffe hele døgnet. Frokosten var god. Et veldig vellykket besøk og kommer vi til Gjøvik igjen vet vi hvor vi vil bo

1  Takk, Bodil19572014

Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

En natt i forbifarten. Svært enkelt opplegg med distant personale. Lite gjort for å få hygge inn i lokaler som kunne gitt mulighet for det. Beskjeden frokost. Rent. Stedet har potensiale til å bli så mye mer om en det som nå var. Hvor var »husmoren»?

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, DagB45

Hei og takk for tilbakemeldingen!

Spørs om "husmoren" hadde ferie når du var her :-) Synd du ikke fikk brukt våre fasiliter denne gangen, men håper du tar turen innom en annen gang, så skal vi sørge for litt mere hygge i våre lokaler.

Anmeldt 12. juni 2020

Dette er et hotell vi har overnattet flere ganger på. Vi er alltid fornøyd. Det var vi også denne gangen helt frem til frokosten på avreisedagen. Vi er ikke begeistret for varmmat til frokost. Denne gangen ble vi tilbudt kun ett påleggslag - og det var en skinke med masse fett på. Ingen ost, ingen leverpostei, ingen frokostblanding, ingen kaviar osv. Knekkebrød måtte vi spørre etter. Dette er dårlig selv i coronatider. Dette drar ned helhetsinntrykket. Vi kom i fra hotellovernattinger på 2 andre steder, og opplevde ikke dette der. Allikevel kommer vi igjen og håper på bedre neste gang.

Romtips: Alle rom vi har bodd på er bra.
Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, trondv829

Hei og takk for tilbakmeldingen!

Så hyggelig at dere har overnattet her flere ganger. Det setter vi stor pris på :-)

Fra 15. juli så var det lov til å servere ordinær frokostbuffet. Noe vi er veldig glade for og det samme gjelder nok gjestene våres også.