Booking.comUSD 141
CheapTicketsUSD 141
eDreamsUSD 141
Trip.comUSD 147
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde et rom med utsikt og veranda. Veldig enkel standard, slitt og ikke noe å skryte av. Ingen av lampettene var koblet til strøm, måtte dra fram møbler og koble de til selv. Hårføner på badet hadde dårlig kontakt og virket litt av og på. Ble veldig varm med en gang, ubrukelig.
Dusjen var et eget kapitel, veldig dårlig vanntrykk. Skuffende.
Frokosten var grei, men rundstykkene var slike halvstekte du kjøper i butikken som ikke var blitt stekt, altså havt rå rundstykker.
Vi besøkte baren på taket og der var det god service og gode drinker. Pluss for det.

Takk, SiriA309
Kent Johnsen, Eier på Quality Hotel Strand Gjovik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2020

Hei og takk for tilbakemeldingen!

Lamper trenger strøm, så det burde jo houskeeping ha skjønt at kabelen skal inn i stikk kontakten :-) Hårføneren skal vi få fikset.

Hyggelig at dere hadde det bra på takterassen.

Anmeldt 16. juli 2020

Det mangler noe hele veien!Tomt for toalettpapir da vi kom på rommet. I restauranten fikk vi ikke det vi hadde bestilt, og vi ventet 1 time på maten. I frokostsalen var det ikke grovbrød, ikke yoghurt.
Men personalet var hyggelig, og rommet var rent.

1  Takk, Heidi Janne M

Hei og takk for tilbakemeldingen!

Her må vi legge oss flate og beklage at oppholdet ditt ikke ble som du ønsket. Hyggelig å høre at du satt pris
på personalet og at rommet ditt var rent :-)

Mvh,

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Overnattet 1 natt på Strand hotel. Det andre hotellet var stengt og herberget ligg litt utenfor, så her var det kun ett valgt. Hotellet er på mange måter helt ålreit. Man kommer til en forvirrende lobby i ett nyere bygg. Her er det for mye som skjer.

Resepsjonist på jobb var hyggelig og imøtekommende . Jeg var innom allerede klokken 10 for å sette fra meg baggasje, men hun ville sjekke ledige rom, noe det viste seg at de hadde. Så da var det rett opp på rommet. Tommel opp! Senga var komfortabel og hadde god størrelse til 1 person. Rommet lå i den gamle delen av hotellet og var ikke påkostet de helt store summene. Var nesten litt lite value. Badet hadde en dusj med forheng og ett toalett helt inn i hjørnet. Der var det vanskelig å sitte normalt. Toalettpapir var også av en kvalitet man kan forvente på ett hostel. Her burde hotellet gå for bedre kvalitet. Hadde jeg brukt det en uke ville noen verdsatte deler av meg revnet.
De burde forøvrig også endre romnummer og skilting til rommene. Aldri sett noe så forvirrende på ett hotell før.

Beliggenheten kan ikke bli bedre på Gjøvik per nå. Midt i sentrum . Kort vei til restauranter og barer og kort vei til bryggeområdet.

Hyggelige ansatte, slitent hotell.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, AtleS3

Hei og takk for tilbakemeldingen!

Ja er det ikke godt når man kommer inn på et hotell og blir møtt av en hyggelig resepsjonist :-)

Bra det bare var 1 natt du bodde, siden totalettpapiret var neste som sandpapir. :-) Her skal det være både 2 og 3 lag, så hva som har skjedd er usikkert. Si i fra neste gang så fikser vi skikkelig papir til deg!

Mvh,

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde ett døgn her på vår ferietur og var meget godt fornøyd med oppholdet. Rommet var fint, fikk rom med utsikt til elven. Minus på rommet var att når en dusjet så ble det bløtt over store deler av badegulvet så vi måtte bruke håndkle for å tørke opp. Savnet ett lite kjøleskap på rommet. Frokost buffe var meget bra. Ellers så var betjeningen serviceminded og smilende.
Vi kommer gjerne tilbake til dette hotellet ved en senere andledning. Har ingen problemer med å anbefale dette hotellet til andre som vurdere å bo på hotell i Gjøvik.

1  Takk, Kjellemann_12

Hei og takk for tilbakemeldingen!

Så hyggelig å høre at dere var fornøyde med oppholdet. Det setter vi stor pris på :-)

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet er lett å finne. Det ligger fint plassert sentralt i Gjøvik med gåavstand til sentrum og stranden. Fine muligheter for å spassere på strandpromenaden. Vi fikk en suite med egen salong. Gratis kaffe hele døgnet. Frokosten var god. Et veldig vellykket besøk og kommer vi til Gjøvik igjen vet vi hvor vi vil bo

1  Takk, Bodil19572014