ZenHotels.comUSD 144
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fornøyd med oppholdet. Vil spesielt bemerke servicen til hun ene resepsjonisten som gjorde oppholdet ekstra hyggelig på bursdagen min!
Bra utvalg ved frokost og ingenting å utsette.
Fin beliggenhet og bra utvalg av fasiliteter.

Takk, Camper310364
Kent Johnsen, Eier på Quality Hotel Strand Gjovik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Takk for hyggelig tilbakemelding og velkommen tilbake ved en senere anledning :-)

Anmeldt 3. juni 2021 via mobile enheter

Vi bodde i standard rom på 5 etasje med utsikt ned mot elva. Fin størrelse på rommet, tilsynelatende rent, men under senga var det masse støv (mistet eyeliner som rullet ned under senga, og det var ikke pent syn). Grei bad, men lite trykk i dusjen. Savnet kjøleskap, vannkoker og kaffe/te på rommet, men dette har de flyttet ned til resepsjonen som en loungen løsning - føles litt tungvint når en sitter I pysjen og har lyst på kaffe/te.

Frokosten var ganske bra, det eneste vi savnet var kalkun/kyllingpålegg - ellers tipp topp.

Vi var også på spa. Helt fantastisk opplevelse. Utrolige dyktige terapeuter.

Romtips: Innsjekk er ganske sent, kl 16.00. Anbefaler å komme tidligere og dra på Spa før innsjekking.
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, FAHIQB
Kent Johnsen, Eier på Quality Hotel Strand Gjovik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juni 2021

Hei og takk for hyggelig tilbakemelding :-) På alle våre suiter og superior rom har vi kaffemaskin. Når gjelder rengjøring under sengen så har vi tatt dette opp med housekeeping. Håper vi sees ved en senere anledning.

Anmeldt 24. mai 2021 via mobile enheter

For det første var hotellet nærmest utilgjengelig pga ekstensive gravearbeider omkring hele hotellet. Dette er en informasjon som i anstendighetens navn bør komme fram på hotellets hjemmeside! Dette begrenset atkomsten til resten av byen og gjorde det vanskelig å finne fram (lange viderverdige gangveier for å komme ut av anleggsområdet..)
Neste skuffelse var at barn ikke hadde adgang til svømmebassenget før etter kl 18(?!). I min bestilling skrev jeg som «spesielt ønske» adgang i badebasseng for 11 år gammel jente. Jeg oppfattet dette som godtatt, siden jeg ikke fikk noen beskjed om det motsatte. Uten adgang til svømmebasseng for henne ville jeg valgt et annet hotell -så jeg føler meg litt lurt..
(Å la barn ha tilgang først etter kl 18 er forøvrig en dårlig idé! De andre som var der var voksne par som nærmest tok forspillet i bassenget eller boblebadet.. Ikke så egnet for barn..!)
Har alltid vært fornøyd med Choice-hotellene tidligere, så jeg håper dette er «uhell».

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, HildeOE

Hei og takk for tilbakemeldingen din! Enig at informasjonen her burde vært kommunisert bedre enn det du opplevde. Alle våre gjester som har lagt igjen epost adresse vil få en velkomstmail med oppdatert informasjon før de ankommer hotellet. Barn har tilgang til SPA utenom ordinære åpningstider.Dvs. før og etter åpningstidene. Beklager at du har blitt feilinformert. Vi skal bli bedre til å kommunisere fremover.

Anmeldt 28. april 2021 via mobile enheter

Er her noen ganger i året, da dette er det eneste aktuelle sted for kurs og konferanser i området.
Jeg har lært, og tar med meg egen pute til senga hvis jeg skal overnatte. Jeg klarer ikke å sove på en brisk med harde puter som lar meg sove med hodet i det som føles som 90 graders vinkel. Kred for en king size seng med hel madrass, men en god natts søvn får jeg aldri. Teppe på gulvet er lite delikat og skyvedør av glass inn til badet fordrer at man er alene, eller synes det er greit at lyder fra badet er enda mer lydhøre ovenfor de man ev. deler rom med. Møkkete glass på badet, var heller ikke delikat.
Betjeningen er veldig hyggelige og er verdt den tredje prikken.
Stor fordel at kinoen er i samme bygg, hvis man ønsker å se en film eller to i løpet av oppholdet.

Dato for oppholdet: april 2021
1  Takk, Nobelty
Kent Johnsen, Eier på Quality Hotel Strand Gjovik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. april 2021

Hei og takk for tilbakmeldingen! Man skal selvfølgelig slippe og ta med seg sin egen pute når man bor hos oss. Ta gjerne kontakt med resepsjonen neste gang, så finner de en passende pute som du kan bruke på rommet :-) Hyggelig å høre at betjeningen er trivelige og at de tar vare på våre gjester. Håper vi sees snart igjen! :-)

Anmeldt 7. november 2020

I løpet av oppholdets tre første minutter fant jeg hår fra trolig 3 forskjellige personer på bad og i sengetøy. Renholdet på spesielt badet fremstår som totalt mangelfullt. Ellers fin innsjekk, god seng og ok frokost. Men velger nok et annet hotell på Gjøvik neste gang.

Dato for oppholdet: november 2020
3  Takk, HansAndreS