Agoda.com
Orbitz.com
Quality HotelsUSD 155
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

God service av trivelige damer i resepsjonen. Sentralt hotell som ligger tett ved en stor skatepark. Enkel parkering. Vi fikk familierom med to ekstrasenger (slike på hjul). Ungene sa disse var bedre enn andre vi har hatt i ferien. Hovedsenga var også god. Utifra de andre anmeldelsene med bilder ser jeg at hotellet har nye og gamle rom. Vi hadde et gammelt rom som var tydelig preget av mange år med gjester som var prøvd skjult med et lag maling. Badet var bittelite med sprekker i flis og gul/svarte fuger og dusjforheng - ingen av oss dusjet grunnet den lite innbydende dusjen. Badet luktet også fukt.
Froksten var ok, har stort forbedringspotensiale på brød.
Vi prøvde ikke spaavdelingen, men den så flott ut. Lobbybaren var også fin. Godt renhold på lobbytoalett, ikke såååå bra renhold på rommet.

Veiarbeidet utenfor startert i halv åtte tiden, men så lenge vinduene er lukket gikk det greit for oss å sove. (Antar de nye rommene har ventilasjon‍♀️, det hadde ikke vårt)

Romtips: Parkering i p-hus, 200kr døgnet
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, annickenbraathenh
Kent Johnsen, Eier på Quality Hotel Strand Gjovik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Takk for til tilbakmeldingen! Hyggelig å høre at du synes servicen på hotellet var bra :-) Heldigvis så begynner veiarbeidet og gå mot slutten. Da blir det endelig fint utenfor hotellet.

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Vi bodde 2 netter på hotellet. Vi fikk god frokost. Smittervern var ivaretatt. Hotellet er i sentrum med gangavstand til spisesteder og butikker. Bilparkering i parkeringshus rett ved for 200kr døgnet. Rommene virker forholdsvis nye og moderne. Vi opplevde god service av personalet.

Romtips: For tiden rustes uteområdet rundt hotellet opp og adkomsten er noe vanskeligere.
Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, Erlend1973

Takk for hyggelig tilbakemelding og velkommen tilbake ved en senere anledning :-)

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fornøyd med oppholdet. Vil spesielt bemerke servicen til hun ene resepsjonisten som gjorde oppholdet ekstra hyggelig på bursdagen min!
Bra utvalg ved frokost og ingenting å utsette.
Fin beliggenhet og bra utvalg av fasiliteter.

Takk, Camper310364

Anmeldt 3. juni 2021 via mobile enheter

Vi bodde i standard rom på 5 etasje med utsikt ned mot elva. Fin størrelse på rommet, tilsynelatende rent, men under senga var det masse støv (mistet eyeliner som rullet ned under senga, og det var ikke pent syn). Grei bad, men lite trykk i dusjen. Savnet kjøleskap, vannkoker og kaffe/te på rommet, men dette har de flyttet ned til resepsjonen som en loungen løsning - føles litt tungvint når en sitter I pysjen og har lyst på kaffe/te.

Frokosten var ganske bra, det eneste vi savnet var kalkun/kyllingpålegg - ellers tipp topp.

Vi var også på spa. Helt fantastisk opplevelse. Utrolige dyktige terapeuter.

Romtips: Innsjekk er ganske sent, kl 16.00. Anbefaler å komme tidligere og dra på Spa før innsjekking.
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, FAHIQB
Kent Johnsen, Eier på Quality Hotel Strand Gjovik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juni 2021

Hei og takk for hyggelig tilbakemelding :-) På alle våre suiter og superior rom har vi kaffemaskin. Når gjelder rengjøring under sengen så har vi tatt dette opp med housekeeping. Håper vi sees ved en senere anledning.

Anmeldt 24. mai 2021 via mobile enheter

For det første var hotellet nærmest utilgjengelig pga ekstensive gravearbeider omkring hele hotellet. Dette er en informasjon som i anstendighetens navn bør komme fram på hotellets hjemmeside! Dette begrenset atkomsten til resten av byen og gjorde det vanskelig å finne fram (lange viderverdige gangveier for å komme ut av anleggsområdet..)
Neste skuffelse var at barn ikke hadde adgang til svømmebassenget før etter kl 18(?!). I min bestilling skrev jeg som «spesielt ønske» adgang i badebasseng for 11 år gammel jente. Jeg oppfattet dette som godtatt, siden jeg ikke fikk noen beskjed om det motsatte. Uten adgang til svømmebasseng for henne ville jeg valgt et annet hotell -så jeg føler meg litt lurt..
(Å la barn ha tilgang først etter kl 18 er forøvrig en dårlig idé! De andre som var der var voksne par som nærmest tok forspillet i bassenget eller boblebadet.. Ikke så egnet for barn..!)
Har alltid vært fornøyd med Choice-hotellene tidligere, så jeg håper dette er «uhell».

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, HildeOE

Hei og takk for tilbakemeldingen din! Enig at informasjonen her burde vært kommunisert bedre enn det du opplevde. Alle våre gjester som har lagt igjen epost adresse vil få en velkomstmail med oppdatert informasjon før de ankommer hotellet. Barn har tilgang til SPA utenom ordinære åpningstider.Dvs. før og etter åpningstidene. Beklager at du har blitt feilinformert. Vi skal bli bedre til å kommunisere fremover.