StayForLong
Destinia.com
Travelocity
Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Vi overnattet to døgn i et standard dobbeltrom. Det beste med stedet er hyggelige og serviceinnstilte folk i resepsjonen, utsikten er topp, frokosten likeså. Det er også gode parkeringsforhold på Honne.
Sengene kunne gjerne vært bredere, utvalg av mat utenom frokost kunne også vært bedre. Om du ikke har bil er det et godt stykke ned til Biri og matservering. Dusjforheng som klistrer seg til kroppen er heller ingen favoritt.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 897kristins
Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Helt ok. Ville ikke bodd der mer en én natt, greit om du er på gjennomreise eller på kurs eller konferanse. Ikke noe ferie hotell. Maten var ferdig laga, kom 5 min etter jeg hadde bestilt, smakte slik også. Iskaldt vatn i dusjen, lot det renne i over 10 minutter, men det var fortsatt kaldt. Utsikten var upåklagelig, og servicen gjennomsnittlig. Gammelt hotell, trenger oppussing, noe de holdt på med så det ut som.

Dato for oppholdet: august 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, koramari
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

140 gjester var meget fornøyd med bryllypsselskapet vårt, og vi kan meget vel anbefale den rikholdelige tapas-buffeten vi fikk servert. Perfekt sted å inkvartere gjester som trenger et kort opphold, og det er et pre med gode parkeringsforhold. Vi brukte alle deler av konferansestedet, både spisesal, auditorium og festlokalet.

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, torvilds
Kari KL L, Daglig leder på Honne Hotell og Konferansesenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding - godt å høre at dere var fornøyde.

Anmeldt 8. mars 2018 via mobile enheter

Ligger landlig og fint til i Biri rett nord for Mjøsbrua. God middag buffé, ikke spesielt avansert, men godt. Trivelige lokaler. Hyggelig og rask betjening. Rommet var lite og under forventet standard. På jobbreise savner jeg en skrivepult.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, carlth0rer
Kari KL L, Daglig leder på Honne Hotell og Konferansesenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mars 2018

Hei, så fint at du tar deg tid til å gi en tilbakemelding.
Takker for hyggelig ord - og konstruktiv kritikk.
Vi har rom med skrivepult, så bare gi beskjed neste gang så ordner vi et slikt rom til deg.
Ha en fortsatt fin dag.
Mvh Kari KL

Anmeldt 9. januar 2018 via mobile enheter

Hotellet ligg landlig til i eit veldig roleg strøk. Rommet var enkelt, men reint. Senga var god å sova i - med to puter. Hyggelig betjening. Berre tre norske fjernsynskanaler. Wi-fi fungerte greitt. Betjeninga var veldig treg med påfylling av bufféen. Trivelege fellesareal. Bra parkeringsplass.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, Trehar
Kari KL L, Daglig leder på Honne Hotell og Konferansesenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2018

Hei, takker for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding! Påfylling av buffeten skal gå kjapt, beklager at du opplevde noe annet. Dette skal vi følge opp internt.
Velkommen tilbake ved en senere anledning.