Priceline
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 12. juli 2020

Svært fin plass for alle aldersgrupper. Men er svært ødeleggende med "kongen på campingplassen " som passer alle. Denne gjengen som har fast plass på toppen ved sanitæranlegget gjør at vi ikke kommer igjen på denne campingplassen

Takk, 54helges
Anmeldt 5. juli 2020

Veldig hyggelig betjening både i resepsjon og butikk. Perfekt sted for barnefamilier med strand og fin lekeplass. Våre unger storkoste seg med bading og trampoliner dagen lang. Rene og pene sanitæranlegg.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Camping_inga
Anmeldt 23. juni 2020

Veldig bra campingplass og et ypperlig sted for barna.. Fine bademuligheter, samt stor og fin lekeplass.. Muligheter for å låne seg tråkebåt og robåt.. Veldig hyggelig betjening er det også. Benyttet oss av vårcamptilbudet deres, som er helg genialt. Absolutt en plass jeg anbefaler barnefamilier å reise! Bra sanitæranlegg!

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, ninabG9415RP
Anmeldt 13. juli 2019 via mobile enheter

Samboeren og jeg hadde en helg her. Det var et kjempe flott området. Sanitæranleggene var kjempe fine og mulighetene for ekstra private eller felles var også der. Det var en liten butikk ved resepsjonen som virkelig selger alt man trenger dette var virkelig en plass vi falt for. Håper på lengre opphold med bedre plassering da drop in plassene er noe stusslige. Men vi gleder oss allerede til neste tur.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, scheii2
Anmeldt 8. juni 2019

Overnatta her på veg austover,litt grått i kveld men koselig hytte,gjekk tur ned til Mjøsa virkelig fin og stille campingplass . Hyggelige vertskap,greitt med liten butikk på plassen vis ein treng noko. Flott beliggenheit.

Romtips: Låg litt oppi bakken men stille og ok
Dato for oppholdet: mai 2019
  • Reisetype: Reiste med venner