Expedia.comUSD 68
CheapTicketsUSD 68
Anmeldt 19. juli 2020

Vi hadde bestilt plass til vogn i god tid, men ble plassert på en grusplass!
Drop in plassene er fine, plassert ved sjøen og nært alt.
Vi var langt fra sanitær, lekeplass og kiosk. Nært hovedveien, så mye støy fra biler. Og utsikten er trær og grus.
Har reist på camping i flere år, i hele Skandinavia og har aldri opplevd at bestillingsplassene er dårligst!
Blir ikke denne campingen flere ganger.

Takk, Snoopy-pus
Mette Lunde Sveen, Eier på Sveastranda Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2020

Hei! Vi beklager at dere ikke var fornøyd med plassen dere fikk tildelt. Veldig synd at dere ikke sa ifra i resepsjonen. Da ville vi sørget for at dere fikk byttet plass.

Anmeldt 12. juli 2020

Svært fin plass for alle aldersgrupper. Men er svært ødeleggende med "kongen på campingplassen " som passer alle. Denne gjengen som har fast plass på toppen ved sanitæranlegget gjør at vi ikke kommer igjen på denne campingplassen

Takk, 54helges
Anmeldt 5. juli 2020

Veldig hyggelig betjening både i resepsjon og butikk. Perfekt sted for barnefamilier med strand og fin lekeplass. Våre unger storkoste seg med bading og trampoliner dagen lang. Rene og pene sanitæranlegg.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Camping_inga
Anmeldt 23. juni 2020

Veldig bra campingplass og et ypperlig sted for barna.. Fine bademuligheter, samt stor og fin lekeplass.. Muligheter for å låne seg tråkebåt og robåt.. Veldig hyggelig betjening er det også. Benyttet oss av vårcamptilbudet deres, som er helg genialt. Absolutt en plass jeg anbefaler barnefamilier å reise! Bra sanitæranlegg!

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, ninabG9415RP
Anmeldt 13. juli 2019 via mobile enheter

Samboeren og jeg hadde en helg her. Det var et kjempe flott området. Sanitæranleggene var kjempe fine og mulighetene for ekstra private eller felles var også der. Det var en liten butikk ved resepsjonen som virkelig selger alt man trenger dette var virkelig en plass vi falt for. Håper på lengre opphold med bedre plassering da drop in plassene er noe stusslige. Men vi gleder oss allerede til neste tur.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, scheii2