Booking.comUSD 79
TripadvisorUSD 72
Priceline
Orbitz.comUSD 72
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Flott campingplass. Svært hyggelige ansatte, både «sjølingan» og unge lovende sørget for god stemning. Renhold og vedlikehold var i toppklasse - og kjøkkenet var nydelig utstyrt (med rask oppvaskmaskin). Lekeplassen falt i smak hos familiens yngste - og bademulighetene var mange. Et ypperlig utgangspunkt for Mjøsa-ferie, med kort avstand til mange opplevelser og severdigheter. Ekstra pluss for god handikaptilgjengelighet

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Line F
Anmeldt 9. august 2020

Veldig flott plass å ta med barnebarnet på 5 år. Små trampoliner på bakkenivå og supre små viker å bade i.
Toalett og dusjer rene og fine, og alt er godt merket på tre språk på samme plakat.
Hyggelig betjening både i resepsjonen og butikken på plassen.
God søppelordning og mulighet til å leie båter, tråbåter, kano og vannscooter.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, VidarGa
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Flott campingplass ! Ligger fint til! Masse å gjøre for store og små! Leide trøbåt og sup board og koste oss. Rent på toalettene. Fin lekeplass og koselige badeviker, egnet for små barn, og vanntrampoline. Hyggelig betjening!!!

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, Jallagjengen
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

En grei campingplass med store plasser, men litt trangt å komme til alle plassene. Reint og fint, med god fokus på renhold og serviceinnstilte medarbeidere. Flere vannstasjoner. Var bare en natt så fikk aldri sett stasjonen for toalettømming.

Takk, Jacobsen78
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Ikkje denne stranda. Ikkje denne stranda. Men denne stranda, Sveastranda...

Fin campingplass som ligger flott til ved Mjøsa. Stor camping med mye tilbud, spesielt for barnefamilier. Sanitære forhold er ok. Gjestekjøkken er lite med veldig godt. Trang om plassen for bobiler og campingvogner, bedre for oss med telt.

Vi fikk plass helt i vannkanten og hadde en fin base som utgangspunkt for aktiviteter i området.

3  Takk, 338clausr