mcturist
    30.6 km fra Vertshuset V-E6
    Bar/lounge
    Se flere hoteller i Gjøvik
    Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Rommet kunne vært reinere, og luktet støv. Middagen var ikke det vi betalte for, kjedelig og smakløs. Frokosten var ett par skiver med litt pålegg, rett ved siden av var det vaffler og wienerbrød som ikke inngikk i frokosten. Betjeningen var ikke behjelpelig og hun ene tillot seg å himle med øynene da vi skulle bestille mat. Vi fikk heller ingen info om tidene for frokost og wi-fee da vi sjekket inn. Dette var stusselige greier, her blir det ikke flere stopp! Jobb med servicen og maten, d kan være lurt, det er lite hyggelig å møte potte sure og ustelte folk på en slik plass. Kjør videre!

Dato for oppholdet: februar 2020
    1  Takk, Mekale19
    Anmeldt 4. september 2019

Meget bra overnattingssted som ligger like ved E-6 og perfekt til ved Mjøsa
    Ligger like ved Biri travbane og har kort avstand opplevelser og for turer i skog og mark
    Her får du en fin opplevelse med god mat og kjempehyggelig betjening
    Stedet har hyggelige priser

Dato for oppholdet: juni 2019
    Takk, Gunnar A
    Anmeldt 22. juli 2019

Burgerne deres har pleid å være kjempegode, men i går hadde de enten forsømt opplæringen av ny medarbeider, eller endret på kvalitetsnivået etter at de fikk nye eiere.
    Vi bestilte cheeseburger og betalte. Da den var ferdig, så vi at den manglet ost. Da vi påpekte det, fant medarbeideren kassalappen og gjorde oss oppmerksom på at vi ikke hadde betalt for ost. Det ble litt ubehagelig å måtte argumentere med at vi jo bestilte cheeseburger og regnet med at det vi da betalte for, var en slik.
    Da hun hadde bestemt seg for at vi likevel skulle få ost, smeltet hun en osteskive til hver burger på stekeplata, skrapte osten opp og la på burgeren som en klatt midt på kjøttet.
    Kjøttet var tørt, hardt og svidd.
    Grønnsakene (som det var svært sparsomt med, og som manglet sylteagurk!) var under kjøttet slik at det ikke var noe saftig over kjøttet som kunne dempe det tørre inntrykket. Det var også minimalt med dressing.
    Hvis dette er den nye standarden ved Burger'n på Biri, takker vi for mange gode burgere tidligere, og finner oss en ny favoritt.

Dato for oppholdet: juli 2019
    1  Takk, Kjetil B
    Anmeldt 9. februar 2019

Vi måtte stoppe for litt søvn underveis, og dette stedet dukket sånn sett bare opp når vi følte det var på sin plass å stoppe.
    Helt greit sted for en natt med søvn, sengene var akkurat slik vi ønsket, så vi sov godt resten av natten. Frokosten var skuffende for å si det pent, ikke verd pengene på noen som helst måte. Stille og rolig, ser man bort fra frokosten, gjorde dette stedet nytten sin for vår del.

Dato for oppholdet: februar 2019
    Takk, ExoticTravelTom
    Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Etter lang tid på veien, var det endelig tid for middag langs E6, og første naturlige sted etter Lillehammer var Vertshuset.
    Når man kom for hente middagen, trodde jeg først det var en spøk. Der lå det en burger, uten noen verdens ting inni. Ikke en sylteagurk, løk, eller dressing. Det var noe av det tørreste man kunne fått. Brødet var så tørt at det gikk i oppløsning. Det andre vi fikk servert var en seig løvbiff totalt uten smak kombinert med en salat fra en ferdigpose. Bearnaisesausen hadde de ikke engang tatt seg bryet med å røre skikkelig ut fra posen. Vi bestilte en brus hver som kom på 86kr. Jeg har virkelig aldri i hele mitt liv blitt servert noe så forferdelig. Her er det kun en ting som gjelder, gassen videre til neste sted.

Dato for oppholdet: juli 2018
    3  Takk, j_rgenf805