Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Styr unna denne plassen, her har di tidsbestemte retter der du ikke får velge hva du vil ha men kroa bestemmer når og hva du får spise. Kroa var en av di bedre stedene etter E-6 for mange år siden, nå ser det ut som at det snart er konkurs . Bruk pengene på en restaurant i Gjøvik sentrum eller Lillehammer , der får du velge hva du vil spise og ikke bli dirigert av en tulling som driver ei kro.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, DayTrip23043704486
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Fikk maten nokså raskt selv på en søndag i juli. Tok kortere tid enn de 30 minuttene vi ble fortalt ved bestilling. Hyggelig betjening.

Barnemenyene besto av et fjell(!) med pommes-frites sammen med pølsene. Grønt fantes ikke desverre. Hvorfor kan det ikke være litt grønnsaker på barnemenyene?! Tips: halvér mengden pommes-frites, putt på litt vitaminer (grønnsaker) og skru ned prisen noen kroner.

Fish'n-chips besto av fisk og pommes-frites (og det er jo bra), men fisken var overstekt og smakte lite. Stusselig, rett og slett.

De av oss som spiste burger og biffsnadder var fornøyd.

Lunkent vann i vanndispenseren på en varm dag er ikke et pluss.

Romtips: Hold deg unna Fish'n-chips
Takk, Voyager56428597052
Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

Min kone og jeg skulle ha oss en god middag etter en biltur til fjells.
Da vi ankom vegkroa V-E6 var det relativt lang kø i kassa, vi måtte vente 30 min før vi fikk bestilt mat. Årsaken ble oppgitt til å være mangel på varselbrikker, slike som blinker når maten er ferdig.
Etter å ha bestilt maten tok det 45 nye minutter før denne kom, da også etter 3 purringer.
Maten var grei nok, spesielt om du liker lunken lasagne med lite smak.
Neste gang kjører vi forbi

Takk, Tore S
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Denne skiller seg ikke ut mot mange andre veikroer. Men vi spiste bare lunsj og fikk rikelig med mat. Er nok ikke så mye ‘hjemmelagd’ men ok for en rask stopp. Hyggelig jente i kassen. Lokalene kunne vært litt mer trivelige.

1  Takk, Kai T
Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Rommet kunne vært reinere, og luktet støv. Middagen var ikke det vi betalte for, kjedelig og smakløs. Frokosten var ett par skiver med litt pålegg, rett ved siden av var det vaffler og wienerbrød som ikke inngikk i frokosten. Betjeningen var ikke behjelpelig og hun ene tillot seg å himle med øynene da vi skulle bestille mat. Vi fikk heller ingen info om tidene for frokost og wi-fee da vi sjekket inn. Dette var stusselige greier, her blir det ikke flere stopp! Jobb med servicen og maten, d kan være lurt, det er lite hyggelig å møte potte sure og ustelte folk på en slik plass. Kjør videre!

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, Mekale19