“Trivelig middag med familien”
Anmeldelse av Big Horn Steak House

Big Horn Steak House
Vurdert som nr. 34 av 40 Restauranter i Gjøvik
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Kjempe bra servise og upåklagelig mat.
De er raske og leverer den beste biffen i byen og kjeden for den saks skyld. Helt topp :)

Takk, NorthStar16778365177
Ole-Anders S, Leder  på Big Horn Steak House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2018

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding!
Dette var veldig gøy å lese, da det er akkurat slik vi ønsker å levere opplevelser hos oss.
Vi fortsetter vårt gode arbeid og ønsker dere velkommen tilbake ved neste anledning :)

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Har vært her utallige ganger og her kan det svinge fra fabelaktig til veldig dårlig. Har opplevd å få servert frosne pommes friteser for så å nesten begynne å krangle med servitøren da de mente den ikke var det. Unødvendig!

Takk, mariust168
Ole-Anders S, Leder  på Big Horn Steak House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2018

Takk for din tilbakemelding, det er viktig for oss for å kunne korrigere fra vårt service og kvalitetsarbeid.
Din opplevelse her vil jeg gjerne vite mer om. Vil du være så vennlig å sende meg en mail på gjovik@bighorn.no så får jeg fulgt opp dette ytterligere hos oss.

Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Big horn leverer helt greit som alltid, verken mer eller mindre. Synes dog prisen er noe stiv. Bra service

Dato for besøk: januar 2018
Takk, gaute_2017

Tusen takk for din tilbakemelding!
Velkommen tilbake ved neste anledning :)

Anmeldt 10. juni 2018 via mobile enheter

Vi var 5 stk som skulle bestille mat. Faktisk ut p feire en tidligere bursdag....
altså det var kun 2 av 5 på bordet som fikk det som det skulle være.. den ene skulle ha ytrefilet - rå , men den fikk han gjennomstekt ... dette skjedde 2 ganger.. det tok lang tid .. han ventet mens vi andre nesten hadde spist opp , men 3.gang var biffen hans grei , og han sa : ja men dette var jo noe helt annet enn det jeg fill servert , er jo sånn en blodig Biff skal se ut! Var det forskjellige kjøttstykker? Da fikk han til svar av servitøren‘’ Ehhm nei det vet jeg ikke helt’’ ALTSÅ ? VETIKKE?? Jeg mener at servitøren skal ha en viss kunnskap/peiling om maten som blir servert , burde kunne vite forskjell på de forskjellige kjøttstykkene i det minste.. slik jeg har hørt fra andre plasser så skal servitøren sitte inne med den kunnskapen.. trodde Big Horn var såpass profesjonell plass ??
jeg fikk også gjennomstekt, hadde bedd om medium(men jeg sa ikke ifra,det gikk helt fint for min del) en annen på bordet hadde bedd om 2 ekstra med hvitløksgratinerte , fikk kun 1 .. jeg skjønner ikke , fordi man skriver på lapper hvor det står svart på hvitt hva man ønsker ? Er det så vanskelig ? Hadde det svermet med folk å man hadde sett at ‘’stakkars , de har mye å gjøre idag ja’’ så hadde det vært mere forståelig Det var kansje en plass mellom 7 - 10 bord med folk på til sammen , så relativt ut som en stille lørdags kveld.. og vi sitter å hører at de greier å gjøre noe feil på nabobordene våres også ? Jeg mener at dette er jo rett å slett DRITTFLAUT for Big Horn kjeden at det skal være så dårlig , når først og fremst Bog Horn blir beryktet som et profesjonelt sted med VELDIG god mat! jeghar alltid hatt gode opplevelser med big horn andre plasser , inkludert i hjembyen så dey er jo synd at ikke big horn Gjøvik følger en viss standard nivå .. Nå skal det sies at servitøren slo av på prisen da det hadde blitt mye tull/rot ,men vi gadd ikke være vanskelige , men når man kommer inn på BIG HORN betaler såpass mye, å det ikke lever opp til forventningene så var det lov å si ifra tenker jeg.. Desverre så kommer vi ikke tilbake !

Dato for besøk: juni 2018
Takk, tonjes735

Takk for din tilbakemelding! Denne er viktig for at vi skal kunne korrigere avvik i vårt service og kvalitetsarbeid.
Dette var ikke hyggelig lesning. Her har vi desserre feilet på flere områder noe som virkelig har gått hardt utover dere.

Kunne du være så vennlig å sendt meg en mail på gjovik@bighorn.no så tar jeg gjerne en prat med deg for å se hva vi kan få ordnet for dere.

Anmeldt 6. mai 2018 via mobile enheter

Vi var 15 stk her, alle bestilte samtidig, ingen fikk maten likt, enkelte fikk tilbehøret lenge før biffen, andre igjen fikk tilbehøret etter de var ferdig å spise biffen, vi måtte etterspørre div bestillinger til enhver tid,noen ga opp, og fikk aldri tilbehøret de bestilte(men fikk regning for det, noe de etter kommentar slapp å betale) tok ca 1 time fra vi bestilte, til vi fikk alt. Hvitløksbrødet var varmet for lenge, og var tørt. Til dessert står det på menyen bl.a "vanilje is med 3 kuler" 2 stk bestilte dette, fikk bare 2 kuler.

Dato for besøk: mai 2018
2  Takk, 69kristians

Takk for din tilbakemelding, Kristian!
Vi tar med oss dette videre for å kunne kvalitetssikre vårt arbeid.

Vi håper dere tar turen til oss ved en senere anledning.
Send meg gjerne en mail i forkant på gjovik@bighorn.no så kan vi få ordne noe hyggelig til dere.

Reisende som så på Big Horn Steak House, så også på

Gjøvik, Gjøvik kommune

Gjøvik, Gjøvik kommune

Har du vært i Big Horn Steak House? Del dine erfaringer!