“Meget god mat!”
Anmeldelse av Big Horn Steak House

Big Horn Steak House
Vurdert som nr. 34 av 40 Restauranter i Gjøvik
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Spist to kvelder her - veldig god mat, både burger og kylling. Meget bra stekt, smakfull garnityr, usedvanlig gode pomes frites! God stemning og bra service med hyggelig betjening! Anbefales!

Takk, Gunnar_Oslo
Ole-Anders S, Leder  på Big Horn Steak House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. februar 2019

Tusen takk for fantastisk hyggelig tilbakemelding!
Dette varmer våre servicehelters hjerter og vi håper å få se deg igjen om ikke så altfor lenge :)

Velkommen skal du være!

Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Tar lang tid før maten kommer, betjeningen virker umotiverte, overprisede biffer som man kan lage bedre hjemme,både ang råvarer og tekstur.

Takk, 912olavk
Ole-Anders S, Leder  på Big Horn Steak House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2018

Hei Olav,

Dette var sjokkerende lesning! En slik opplevelse er så absolutt ikke slik vi ønsker å levere.
Jeg vil gjerne vite mer om deres opplevelse her hos oss.
Send meg gjerne en mail på gjovik@bighorn.no så jeg får vite litt mer hva som har skjedd her.

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Kjempe bra servise og upåklagelig mat.
De er raske og leverer den beste biffen i byen og kjeden for den saks skyld. Helt topp :)

Takk, NorthStar16778365177

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding!
Dette var veldig gøy å lese, da det er akkurat slik vi ønsker å levere opplevelser hos oss.
Vi fortsetter vårt gode arbeid og ønsker dere velkommen tilbake ved neste anledning :)

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Har vært her utallige ganger og her kan det svinge fra fabelaktig til veldig dårlig. Har opplevd å få servert frosne pommes friteser for så å nesten begynne å krangle med servitøren da de mente den ikke var det. Unødvendig!

Takk, mariust168
Ole-Anders S, Leder  på Big Horn Steak House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2018

Takk for din tilbakemelding, det er viktig for oss for å kunne korrigere fra vårt service og kvalitetsarbeid.
Din opplevelse her vil jeg gjerne vite mer om. Vil du være så vennlig å sende meg en mail på gjovik@bighorn.no så får jeg fulgt opp dette ytterligere hos oss.

Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Med gode ønsker
Ole-Anders
Food & Beverage Manager

Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Big horn leverer helt greit som alltid, verken mer eller mindre. Synes dog prisen er noe stiv. Bra service

Dato for besøk: januar 2018
Takk, gaute_2017

Tusen takk for din tilbakemelding!
Velkommen tilbake ved neste anledning :)

Reisende som så på Big Horn Steak House, så også på

Gjøvik, Gjøvik kommune

Gjøvik, Gjøvik kommune

Har du vært i Big Horn Steak House? Del dine erfaringer!