“Dårlig opplevelse”
Anmeldelse av Big Horn Steak House

Big Horn Steak House
Vurdert som nr. 34 av 40 Restauranter i Gjøvik
Anmeldt 1. februar 2019

Dårlig service, ekstrem lang ventetid, kald mat/saus/tilbehør.
Vi var en gruppe på 16 personer og nesten alle var på en eller annen måte misfornøyd. Bordet ble ikke ryddet etter forretten, og vi fikk rødvin i hvitvinsglass, biff som skulle vært medium var "forkullet" osv,,,

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 882finnl
Ole-Anders S, Leder  på Big Horn Steak House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. februar 2019

Takk for din tilbakemelding, det er viktig for oss for å kunne korrigere fra vårt service og kvalitetsarbeid.
Vi beklager deres opplevelse her hos oss. Vi har tatt en oppfølgingsprat med deres bedrifts leder og ser frem til å kunne få muligheten til å rette opp i deres inntrykk i fremtidden :)

Anmeldt 28. januar 2019 via mobile enheter

Vi dro på BigHorn for et bedre måltid etter en lang dag.
Men det vi fikk var langt fra hva en kan forvente fra et SteakHouse med såpass stive priser.
Først måtte vi vente lenge på maten, restauranten var nesten tom, men det tok opp mot 45 minutter å få maten. Når den først kom var de "medium" stekte biffene tøre og brent. Hamburgerne smakte som bensinstasjon burger.
Rett og slett en dårlig opplevelse og stor regning.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, OPWorldTravel

Tusen takk for din tilbakemelding.
Vi beklager din opplevelse her hos oss. Her har vi vært uheldig ovenfor dere.

Ta gjerne kontakt på gjovik@bighorn.no så jeg kan få muligheten til å rette opp i deres inntrykk.

Vi håper å få se dere igjen på besøk :)

Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Spist to kvelder her - veldig god mat, både burger og kylling. Meget bra stekt, smakfull garnityr, usedvanlig gode pomes frites! God stemning og bra service med hyggelig betjening! Anbefales!

Takk, Gunnar_Oslo

Tusen takk for fantastisk hyggelig tilbakemelding!
Dette varmer våre servicehelters hjerter og vi håper å få se deg igjen om ikke så altfor lenge :)

Velkommen skal du være!

Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Tar lang tid før maten kommer, betjeningen virker umotiverte, overprisede biffer som man kan lage bedre hjemme,både ang råvarer og tekstur.

Takk, 912olavk
Ole-Anders S, Leder  på Big Horn Steak House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2018

Hei Olav,

Dette var sjokkerende lesning! En slik opplevelse er så absolutt ikke slik vi ønsker å levere.
Jeg vil gjerne vite mer om deres opplevelse her hos oss.
Send meg gjerne en mail på gjovik@bighorn.no så jeg får vite litt mer hva som har skjedd her.

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Kjempe bra servise og upåklagelig mat.
De er raske og leverer den beste biffen i byen og kjeden for den saks skyld. Helt topp :)

Takk, NorthStar16778365177

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding!
Dette var veldig gøy å lese, da det er akkurat slik vi ønsker å levere opplevelser hos oss.
Vi fortsetter vårt gode arbeid og ønsker dere velkommen tilbake ved neste anledning :)

Reisende som så på Big Horn Steak House, så også på

Gjøvik, Gjøvik kommune

Gjøvik, Gjøvik kommune

Har du vært i Big Horn Steak House? Del dine erfaringer!