“Overpriset biff”
Anmeldelse av Big Horn Steak House

Big Horn Steak House
Vurdert som nr. 34 av 40 Restauranter i Gjøvik
Anmeldt 26. juli 2020

Biffen på BHSH er overpriset til de grader. Biffen er forsåvidt grei, men alt av garnityr koster jo skjorta. Det er ikke verdt prisen for en biff man normalt skal få en del med på menyen....

Dato for besøk: februar 2020
Takk, kimchimasterchef

Anmeldt 22. februar 2020

Tragisk aften for denne restauranten. Denne kvelden hadde Vazelina konsert på Gjøvik. De burde hatt flere på jobb, ikke minst på kjøkkenet. Etter 1 time og 10 minutter fikk vi beskjed om at de ikke hadde det potetvalget vi hadde bestilt. Laksen var tørrstekt og det hele var trist. Naboen fikk ihjelstekt biff. Lykke til videre. Vi kommer ikke igjen.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, MaritJonland
Anmeldt 18. januar 2020

Meget dårlig biffrestaurant. Vi var 5 stk som bestilte medium stekt biff. 3 av de var hel gjennomstekt , og alle biffene var meget seige. Enkelte servitører var veldig sure, og burde ikke jobbe som servitører. Prisene er også veldig høye. Kommer ikke til å gå dit igjen.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Murern123
Anmeldt 22. november 2019 via mobile enheter

Sure servitører, kald bearnaise saus som kom på bordet 10 minutter før maten. Og når vi fikk maten så vi at biffen allerede hadde fått peppersaus?! Så hva vi skulle med den bearnaise sausen er jeg ikke sikker på. Vi fikk servert blaut pommes fries. Og hår i ølen! Har hatt dårlige opplevelser her før, men var villige til å gi det en sjangse til. Men det ble med denne gangen.

Biffen lager vi bedre hjemme!

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, 146liset
Anmeldt 10. november 2019 via mobile enheter

Vi hadde endelig fått en anledning til å ta en kort helg på hotell, og valgte Quality Strand Hotel på Gjøvik. Ikke noe galt å si om hotellet, der er servicen helt på topp. Men når det kom til middagen, var ikke ting så bra lenger. Vi ble henvist til Big Horn Steakhouse, noe vi ikke så på som et problem der og da. Restauranten var rundt halvfull da vi satte oss ned, og kelneren dukket raskt opp. Vi bestilte hjortefilet med fløtesaus, fruen med gratinerte poteter, jeg med fries. Det hele skulle flankeres av en Ripasso. Så var det bare å vente, og vente og vente og vente.... Etter 50 minutter spurte vi om vi ikke skulle få mat snart, og fikk masse beklagelser og lovnad om at maten var på vei. Vel, maten kom og så lekker nok ut sånn med en gang... Men skuffelsene stod i kø. Fileten, som var bestilt som medium, var skikkelig gjennomstekt og tørr. Sausen var tynn og smakløs, og den gratinerte poteten hadde aldri sett en fløteskvett. Grønnsakene var svidd, og smakte ikke godt. Det eneste positive ved dette måltidet var en utsøkt Ripasso, men det veier jo ikke opp for en uspiselig middag til kr. 369,- pr. person. Så beklager Big Horn, vi spiser aldri hos dere igjen.

Dato for besøk: november 2019
2  Takk, trond_h_o_s

Reisende som så på Big Horn Steak House, så også på

Gjøvik, Gjøvik kommune

Gjøvik, Gjøvik kommune

Har du vært i Big Horn Steak House? Del dine erfaringer!