“Beste McDonalds I Norge!”

McDonald's Familierestaurant Gjovik
Vurdert som nr. 26 av 51 Restauranter i Gjøvik
Anmeldt 9. juni 2019

Stopper her alltid når jeg drar opp og ned fra hytta. Utrolig hyggelig betjening og alltid fersk mat. Kan være mye kø siden det tydeligvis er flere enn meg som har samme oppfatning :)

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Gamlebyen_mat

Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Bra kvalitet på maten men det siste halve året har restauranten dessverre blitt forferdelig treg. Drive in tar over 20 minutter - dette er for dårlig

Takk, mariust168
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

På reise smaker det godt med et lite måltid på MC Donald.
Lun favoritt er Chicken salsa med sjokolade milkshake og pomme frites. MIin mann går for en dobbelt cheesburger
Kaffe og eplepai til dessert.
Helt grei mat, men betjeningen er litt trege til å tørke av bordene. Litt smussete på følgene og utefor.
Vi spiste maten vår ute, men hadde ønsket at bordene hadde blitt tørket av litt oftere.

Dato for besøk: august 2018
Takk, May L
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Her var det mye som burde vært rettet opp i. Mitt første (og siste) besøk her var ikke noe å skryte av. Maten var helt grei, som Mc Donald's vanligvis er. Personalet derimot, ja de burde ha seg et kurs i hvordan man håndterer en restaurant full av folk. Ingen kontroll på hvilke bestillinger som kom inn først og sist, lappene lå i en klynge på disken. Lagde vrappen lenge før maten ble servert, så den var halvsmeltet før man fikk den.....huff, fikk lyst til å gå bak disken for å hjelpe de stakkarene.....

Dato for besøk: august 2018
Takk, 895truder
Anmeldt 13. mars 2017

McDonald Gjøvik må være en av mine favoritter innenfo McDonald i omegn. Levere alltid og har enn fantastisk stab som yter det lille ekstra. Alltid fornøyd på McDonald Gjøvik. Maten er lik men betjeningen er +++

Dato for besøk: november 2016
Takk, Erik E

Reisende som så på McDonald's Familierestaurant Gjovik, så også på

Gjøvik, Gjøvik kommune

Har du vært i McDonald's Familierestaurant Gjovik? Del dine erfaringer!