“Unngå Drive Thru”

McDonald's Familierestaurant Gjovik
Vurdert som nr. 26 av 51 Restauranter i Gjøvik
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Det tok 40 min ventetid for å få mat. Bare 8 biler stod i kø. En stor skandale. Maten var derimot god.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, FredrikJ766

Anmeldt 26. juli 2019

Her var brusmaskinen i ustand. Fikk smp om jeg ville ha vann med eller uten kullsyre, som om dette var det naturligste i verden. Ingen beklagelse eller forklaring, nei. Vi var til sammen 3 kunder som ventet på mat, talte 7 ansatte på jobb. Men likevel tok det laaang tid å få mat. etter måltidet skulle jeg gå på WC, der var det stengt.....uten noe mer forklaring. så ikke ut som om det var noe reprasjoner/vasking på gang heller.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Stig G
Anmeldt 9. juni 2019

Stopper her alltid når jeg drar opp og ned fra hytta. Utrolig hyggelig betjening og alltid fersk mat. Kan være mye kø siden det tydeligvis er flere enn meg som har samme oppfatning :)

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Gamlebyen_mat
Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Bra kvalitet på maten men det siste halve året har restauranten dessverre blitt forferdelig treg. Drive in tar over 20 minutter - dette er for dårlig

Takk, mariust168
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

På reise smaker det godt med et lite måltid på MC Donald.
Lun favoritt er Chicken salsa med sjokolade milkshake og pomme frites. MIin mann går for en dobbelt cheesburger
Kaffe og eplepai til dessert.
Helt grei mat, men betjeningen er litt trege til å tørke av bordene. Litt smussete på følgene og utefor.
Vi spiste maten vår ute, men hadde ønsket at bordene hadde blitt tørket av litt oftere.

Dato for besøk: august 2018
Takk, May L

Reisende som så på McDonald's Familierestaurant Gjovik, så også på

Gjøvik, Gjøvik kommune

Har du vært i McDonald's Familierestaurant Gjovik? Del dine erfaringer!