“spiste på takrestauranten”
Anmeldelse av Pi Restaurant & Bar - STENGT

Pi Restaurant & Bar
Anmeldt 26. august 2020

veldig hyggelig plass, og god mat og service. spiste kylling med søtpotet, de andre spiste burger. anbefales

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, Flyglad

Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Ankom etter resten av gruppen og forsøkte forgjeves å få kontakt med en servitør for å få bestilt. Vinket og forsøkte å få blikkontakt, men følte meg aktivt oversett. Når en i følget endelig fikk gitt signal til en servitør fortsatte han å snakke videre med en bekjent på vei ut og kom aldri til bordet. Først når en av oss reiste seg og hentet en annen servitør, fikk jeg bestilt. Maten kom likevel nesten samtidig med de andres og det var bra. Presentasjonen av maten var tiltalende og smaken var det ingenting å si på. Ingen kom og spurte hvordan maten smakte eller om vi ville ha mere drikke. Vi ble heller ikke spurt om vi ville ha kaffe eller dessert. Velger et annet sted neste gang.

1  Takk, hegesolerod
Anmeldt 11. juni 2020 via mobile enheter

Vi spiste en aldeles nydelig indrefilet med kremede poteter, jordbærsaus og sommersalat til hovedrett og rabarbradrøm til dessert. Alt var uhyre velsmakende. Personalet var oppmerksomme og hyggelige. Vi følte oss velkomne og godt ivaretatt. Tydelig en populær plass. Anbefales virkelig. Tror det er lurt å bestille bord.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, Ringfrid
Anmeldt 21. november 2019 via mobile enheter

Har vært på Pi flere ganger og kost meg sammen med venner.

Men nå har de kuttet ut å servere mat!
Ble henvist til Big Horn rett ved siden av. (Maten som du fikk på Cafe Pi ble laget på Big Horn’s kjøkken)
Skulle bare ha noe enkelt, spist burger der og den var god.
Var på Quiz i kveld og da hadde de egen Quiz middag.
Biffsnadder, men pommes frites var fryktelig salt!!!!! De tjente mye på drikke...

Dato for besøk: november 2019
Takk, Heidi H
Anmeldt 29. august 2019 via mobile enheter

Vi var et stor gruppe, og følgelig mange til lunsj og middag. Lunsjbordet var skuffende begrenset, og i en tre retters middag var suppe og dessert velsmakende, men hovedretten var så å si uten smak. Dette kan gjøres bedre.

Dato for besøk: august 2019
Takk, eriktszabo
OleAndersSK, Leder  på Pi Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2019

Hei eriktszabo,
Dette var trist lesning. Jeg forstår at du har vært en del av en konferansegruppe som har spist lunsj og middag i hotellets lokaler og ikke vært på Pi Taket med bar og ala carte servering.

Jeg setter pris på at du gir tilbakemelding og vil bringe dette til hotellets kjøkken.
Vi håper du ellers hadde et flott opphold på Strand hotell og ønsker deg og dine velkommen tilbake ved neste anledning. Ta gjerne turen opp til Pi Taket.

Reisende som så på Pi Restaurant & Bar, så også på

Gjøvik, Gjøvik kommune