“Restauranten er stengt for lang tid siden, men var meget bra!”

Lasse Liten Kjøkken & Bar
Vurdert som nr. 4 av 40 Restauranter i Gjøvik
Kjøkken: Europeisk, Norsk
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Middag, Reservasjoner
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Restauranten er stengt for lang tid siden! Det var vel Gjøviks topprestaurant og er savnet! Etter at Lasse Liten ga seg, har det vært en annen restaurant der, men den er konkurs!

4  Takk, changlek

Anmeldt 12. mai 2019

Vi var der for å feire en bursdag og ble godt mottatt av en meget hyggelig kelner. Maten var meget god og kelneren fortsatte i samme gode spor. Meget servicevennlig og en flott opptreden hele kvelden. Meget gode poteter serveres til hovedretten. Anbefales.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Perkristian
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Leverte over all forventning. Gode og velsmakende småretter og god service. Kan trygt anbefales til alle

Takk, mariust168
Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Spiste en veldig god burger med sprøe chips!
Maten var bra, servicen var topp og prisene var slett ikke ille!

Jeg kommer tilbake :)

Takk, David J
Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Hyggelig og fin atmosfære rundt omkring i cafeen. Toalettbesøk var faktisk spesielt opplevelse! Få alternativer fra meny. Ganske dyrt i pris på tanke med hvor lite du får servert for. Betalte ikke for min egen mat som var prisavsatt, men kelneren delte opp sum som var totalt kostnad istedenfor å dele opp regning for hva man hadde bestilt for. Dårlig gjort. For man hadde regnet med å betale pris for det som er og ikke noe annen pris.

Takk, StianRusten

Reisende som så på Lasse Liten Kjøkken & Bar, så også på

Gjøvik, Gjøvik kommune

Har du vært i Lasse Liten Kjøkken & Bar? Del dine erfaringer!