Idyllisk sakteferie

En nydelig båt som er utsøkt restaurert. Vi spiste lunsj ombord. Hvite duker, blomsteroppsatser på... les mer

Anmeldt i går
899hildev
Cala d’Or, Spania
Historisk båttur på Mjøsa

Hyggelig historisk tur med Norges eldste dampbåt. Ble godt tatt imot av ansatte, som virkelig løp... les mer

Anmeldt 12. august 2020
Grethe L
Lillestrøm, Norge

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vi booket rundtur Gjøvik-Hamar t/r med lunsj på returen. Det var passe for våre barn på 7,9 og 11. Da nøyt vi turen på tur og mat på retur. Dyrt i restauranten men lilevel verdt det for totalopplevelsen! Ekstra kjekt å få se ned i motoren og høre fløyten og salutt.

Takk, thenosehome
Anmeldt 19. juli 2020

Flott tur til tross for at det regnet. Vi bestilte tur uten mat i restauranten, men det var gode vafler i kiosken.

Takk, Snoopy-pus
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Har i mange år tenkt at det hadde vært moro å seile en tur med Mjøsas hvite svane, og endelig klaffet det. Det var en opplevelse å se henne komme seilende. Virkelig en båt med sjel. Spiste laks og jordbær. Nydelig mat og selvsagt måtte vi ha Skibladners egen hvitvin til. Kan på det varmeste anbefale en tur og det passer for alle aldre. Bare husk å ha nok tøy med. Det kan bli litt kaldt ute på Mjøsa

1  Takk, Bodil19572014
Anmeldt 4. september 2019

Det var en opplevelse å reise med Skibladner, som er verdens eldste rutegående Hjuldamper. Restauranten ombord er tidsmessig stilren, og maten som serveres kan anbefales. Laksen som ble servert til middag var utsøkt.

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, h0gnep
Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

Er du på besøk i en av Mjøsbyene i rutesesongen til Skibladner er en tur ombord et uforglemmelig minne. I finværet er det helt greit å bare oppholde seg på dekk under overfarten. Men middag ombord i salongen er virkelig en opplevelse. Og får du sitte i baugen en fin sommerdag har du alt. Jeg anbefaler start fra Skibladnerbrygga på Gjøvik. Gjerne lørdag formiddag tur/retur Hamar. Da kan du besøke Gjøvik Gård eller vitensenteret bare noen steinkast unna brygga når båtturen er over. Torsdags ettermiddag er også en fin ettemiddagstur til Hamar.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Malida65