Ærverdig

Vi forhåndsbestilte billetter fra Hamar til Gjøvik, ok prosess. Ved ombordstigning ble navn... les mer

Anmeldt 4. august 2021
VacationOslo
Oslo, Norge
165 årsjubileum

Anmeldt 31. juli 2021
Utpatur14

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

En flott jubileumstur med Skibladner i dag. God mat med nydelig jubileumsvin til. En fin kveld i hyggelig atmosfære og i godt selskap.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Utpatur14
Anmeldt 28. juli 2021

En nydelig båt som er utsøkt restaurert. Vi spiste lunsj ombord. Hvite duker, blomsteroppsatser på alle bord og kaffe som skjenkes fra sølvkanner. Virkelig en reise med historisk sus. Anbefales voksne.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 899hildev
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Hyggelig historisk tur med Norges eldste dampbåt. Ble godt tatt imot av ansatte, som virkelig løp rundt for at båtturen skulle være en fin opplevelse. God informasjon og tiltak relatert til Covid 19.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, Grethe L
Anmeldt 31. juli 2020

Opplevelsen med å reise med båten var helt fantastisk vi spiste laks og elgkarbonader ombordstigning og det var noe av det beste vi har smakt anbefales

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, Hans A
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vi booket rundtur Gjøvik-Hamar t/r med lunsj på returen. Det var passe for våre barn på 7,9 og 11. Da nøyt vi turen på tur og mat på retur. Dyrt i restauranten men lilevel verdt det for totalopplevelsen! Ekstra kjekt å få se ned i motoren og høre fløyten og salutt.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, thenosehome