Vitensenteret Innlandet
For alle

Vi var seks voksne og to barn og de voksne hadde det like morro som barna. Litt for enhver smak... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Kai T
Seljord, Norge
Gøy for alle aldrer

Anmeldt 8. juli 2019
hegebeth2018

Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Veldig spennende sted for barn (og voksne) i alle aldre. Vi hadde med en 5 åring som fant masse spennende, men litt større barn vil nok få enda mer utav dette.

Minus her var at endel av konstruksjonen og aktivitetene var gått i stykker / ikke reparert.

Kafeen var helt ok. Noe enkel mat (pizza, panini) og litt søtt (is, dougnuts)

Kommer nok igjen hit

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Stine S
Anmeldt 8. juli 2019

Vi var der for første gang og vart positivt overraska over kor mange aktiviteter det var . Masse lærerikt, og for oss voksne var det gøy med «gamle» leiker der ein må bruke hjernecellene.

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, hegebeth2018
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Et perfekt sted for barn og "unge voksne" som vil trykke, dra, vri og klemme på det de ser på. Lærerikt i samme slengen. Veldig fornøyd med billett pris og hele besøket.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, bluesapphiretasj
Anmeldt 30. juli 2018

Spennende og interessant vitensenter for store og små. Veldig interaktivt, men masse installasjoner man kan teste og eksperimentere med. Stort sett i god stand og velfungerende alt sammen. Det nye planetariet var spennende, med flink og hyggelig betjening. Jeg og datteren brukte en hel dag her på senteret, og koste oss veldig. Vært her to ganger. Ikke umulig at vi kommer tilbake.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, janbM4455CY
Anmeldt 5. mars 2018 via mobile enheter

Sist jeg var forbi var det ganske tilfeldig i sammenheng med andre ærend hvilket er ganske typisk for mitt liv. Lever egentlig godt. Men. Vitensenteret. For noe vås. Det er mulig barn kan ha gøy med teknologi og naturvitenskap men det blir et dessverre dårlig konsept som bidrar til å ødelegge litt for bybildet fordi vitensenteret helhetlig ikke er noe interessant eller kulturelt viktig. Det er en fin plass utenfor og det ligger rett mot Hunnselva mellom Hunton Fabrikken forhenværende videre Wallboard Factories ved Brenneribakken bl a og Gjøvik gård rett over elva. Dette bygget hvor Vitensenteret befinner seg forhåpentligvis på kortere tid, skal kunne brukes meget bedre. Det var brenneri. Ikke helt tidsriktig. Hm. Glassverk tjener ikke penger. Kremt. De kunne funnet på noe annet. Men bygget i seg selv er meget pyntelig. Også ikke minst om sommeren. Deilig milieu. ;)

Dato for opplevelse: november 2017
1  Takk, BlueAsGreen